Kenzo Takada u Parizu je planirao ostati šest mjeseci, no ostao je 56 godina i tako svijetu predstavio odvažne boje i printove po kojima je ostao prepoznatljiv. U francuski grad mode stigao je sredinom šezdesetih, kao prvi japanski dizajner koji se upisao na njihovu scenu i postao prepoznatljiv, ali je otvorio vrata i svim ostalim dizajnerima. "Moda nije samo za odabrane - moda treba biti za sve sve ljude", izjavio je 1972. godine za The New York Times.
Rođen u Japanu kao jedan od sedmero djece, za dizajn se počeo zanimati uz čitanje sestrinih modnih časopisa. Moda kao zanimanje nije bila po ukusu njegovih roditelja pa je upisao studij književnosti. Ipak, ljubav prema dizajnu je bila jača pa modnom fakultetu Bunka u Tokiju postaje prvi muški student. Do 1970. radi kao freelancer nakon čega otvara svoj prvi butik u Parizu. Zidove je oslikao divljim cvijećem i velikim listovima, po uzoru na Henrija Rousseaua, a dućan je nazvao "Jungle Jap", što ubrzo postaje brend Kenzo.
Takada, koji nije volio biti nazivan "japanskim dizajnerom", već samo modnim, kreirao je odjeću punu energije i boja, uveo je oversized krojeve i shvaćao je da moda na pisti treba odgovarati i u svakodnevnom životu. "Želim biti zapamćen kao dizajner koji je pomicao granice", kazao je za Vogue 2000. godine. I zaista, njegove revije kao i dizajn razlikovali su se od stroge forme tradicionalnih pariških kuća, bile su razigrane, modeli su više plesali nego hodali. Bio je poznat po svom smislu za dobru zabavu i humor - najbolje o tome govore trenuci s početka njegove karijere, kada je showove organizirao u cirkuskom šatoru, a na kraj jednog došao je na slonu.
U sedamdesetima je kao dizajner koji je osvježio parišku modu scenu bio omiljen kod mladih, koji su voljeli njegove odvažne uzorke i grafičke motive, miks printeva i jake boje, spoj istočnjačke i zapadne kulture u modnim kreacijama. Njegov dizajn doveo ga je na naslovnicu Ellea i američkog Voguea koji je njegove oversized krojeve istaknuo kao novi trend.
Nakon što je početkom devedesetih preminuo njegov partner Xavier de Castella, Kenzo 1993. prodaje svoju modnu kuću luksuznoj grupaciji LVMH i posvećuje se umjetničkom dizajnu i interijerima. Ostaje još neko vrijeme na poziciji dizajnera, dok se 1999. nije odlučio umiroviti. Brend je nastavio živjeti uz druge kreativne direktore koji su tražili svoje modne puteve, a Carolin Lim vratila je njegovog prepoznatljivog tigra.
Nakon umirovljenja vraćao se modi pa je dizajnirao za operu, zatim uniforme za Olimpijske igre u Japanu, bavio se dizajnom interijera, a u siječnju ove godine Kenzo je pokrenuo svoj lifestyle brend K-3. Na aktualnom tjednu mode u Parizu Kenzo kolekcija za 2021. predstavljena je pod kreativnom palicom Felipea Oliveira Baptista, četiri dana prije nego što je Kenzo preminuo zbog komplikacija nastalih pri liječenju od koronavirusa.
"Velika je tuga prisutna zbog smrti dizajnera koji je osnovao ovu modnu kuću. Kenzo i dalje slijedi i istražuje njegovu viziju. Njegova nevjerojatna energija, talent, osmijeh i dobroćudnost su bili zarazni, a njegov duh zauvijek će ostati živjeti", napisao je Felipe Oliveira Baptista na Instagramu.