Olga Wilschau, rođena u Moskvi, osnivačica je održivog brenda odjeće Wilschau, koji kombinira modnu baštinu s modernim održivim pristupom dizajnu. S bivšom, velikom karijerom u investicijskom bankarstvu, danas radi i kao kreativni konzultant koji pruža prilagođene usluge malim luksuznim markama od Londona, Pariza do Moskve. Još je 2015. magistrirala modni marketing na Londonskom koledžu za modu. Ova 38-godišnjakinja završila je i studij na Central Saint Martinsu (2016./17.) i tečaj upravljanja poslovnom održivošću na Sveučilištu Cambridge (2017.). Nadahnuta različitim estetikama, Olga vjeruje da moda može biti snažan komunikacijski alat za promicanje profesionalnog i osobnog razvoja. U svojoj impresivnoj biografiji bilježi tri magisterija: iz odnosa s javnošću (Rusko državno humanističko sveučilište), financija i tržišta kapitala (Visoka ekonomska škola, Rusija Moskva) te strateškog modnog marketinga na London Fashion Collegeu. Među ostalim, radila je u prodaji udjela kao portfolio menadžer za klijente HNWI-a u Moskvi. Prije osam godina preselila se u London, gdje je nastavila karijeru u modi, a 2020. s obitelji se preselila u Pariz. I više nego dovoljno razloga da vas upoznamo s njom, zar ne?
Što nam možete reći o svom brendu a da to još niste nikome rekli?
- Wilschau je vrlo osobni brend i nazvan je po mojoj prabaki - željela sam stvoriti nešto za žene poput mene. Dakle, za zaposlene žene kojima je potrebna praktičnija odjeća, ali i dalje žele izgledati stylish, neovisno o vremenskoj prognozi. Naša odjeća dizajnirana je za "laskavo" pristajanje uz tijelo za casual i formalne, poslovne prilike. Stvorili smo kolekciju po mjeri, bezvremenske komade koji će se moći prilagođavati dolazećim, novim trendovima i potrebama naših klijenata. Ideja je spojiti stil s praktičnošću kroz prizmu kreativnosti i zanimljivog dizajna.
Posao ste pokrenuli u zahuktaloj pandemiji - je li taj čin bio preambiciozan, sada kada se osvrnete?
- Za vrijeme prvog lockdowna već sam postavila temelje brenda - razvila sam strategiju i napravila istraživanje tržišta. Sad kad gledam unatrag, pandemija mi je omogućila iskorak iz hektičnog života pa sam se mogla fokusirati na razvoj i ojačavanje tvrtke. Ljudi su s podsmijehom komentirali moj pothvat o proizvodnji odjeće u razdoblju kada nitko ne smije ići nikamo, no nisam se obazirala. Odjeća koju proizvodim je praktična, elegantna i nježna spram planeta u smislu potencijalnog zagađenja - vjerujem da je današnjim ženama za koje dizajniram upravo to prioritet.
Kako biste opisali svoj stil?
- Moj stil nastaje bez pretjeranog napora, elegantan je i bezvremen. Sve ono iza čega i Wilschau kao brend stoji. Izbjegavam ekstremno pomodne dodatke i kupujem bitno manje odjeće nego ikada. Moda je zamjenjiva i promjenjiva, individualnost je konstanta. Lijepo je uživati u sezonskim stilovima, ipak mislim da je puno važnije biti ono što jeste.
Cijeli intervju s Olgom Wilschau potražite u jesenskom izdanju magazina Gloria Glam i ne propustite na dar The Ritual of Namaste anti-age dnevnu kremu!