Larger-Than-Life

Optimizam, buntovništvo, seksepil i provokacija u novoj kampanji

19. rujan 2022.

Fotografije: Press/ Johnny Dufort 

Gloria Glam

Brend Diesel je neobičnom i upečatljivom kampanjom predstavio novu kolekciju za jesen/zimu.

Kampanja "Larger-Than-Life" za jesen/zimu 2022. donosi svijet divova odjevenih u komade brenda Diesel u gradskom okruženju. Izrezani billboardi modela odjevenih u kolekciju jesen/zima stapaju se s horizontom urbanog pejzaža dok se istovremeno suprotstavljaju visokim arhitektonskim zdanjima. 

Fotografije kampanje potpisuje Johnny Dufort, Chris Simmonds je umjetnički direktor, a Glenn Martens kreativni direktor. Kampanja "Larger-Than-Life" stvara snažnu interakciju između impozantne strukture gradskih nebodera te Dieselovog odvažnog ljudskog elementa. Poze modela predstavljaju primjere Dieselovog ikoničnog stava optimizma, buntovništva, seksepila, razigrane provokacije i drskog samopouzdanja.

Kolekcija predstavlja viziju kreativnog direktora Glenna Martensa o Diesel svijetu: denim, eksperimentiranje, pobuna, igra. Dieselov temeljni logo apliciran je na vunentu pleteninu iz održivih izvora te na puffer jakne, dok se Dieselov D vraća u jarkim bojama na odvažnim metalik haljinama, crop topovima, remenima i cipelama. Traper postaje postmoderan u fluidnom trompe l‘oeil denim printu koji je prisutan na suknjama, torbama, hlačama i košuljama. Komadi od čistog trapera s dodatnom teksturom dobili su slojevitost, kroz oštećene porube na džepu i struku ili kroz pomične isprane umetke u crvenoj i bijeloj boji. Prerađeni žersej spojen je s traperom kako bi se stvorili zanatski "Peel Off" komadi.