Na tržištu luksuznih torbica ne događaju se velike promjene, barem ako je suditi po posljednjem izvješću stranice Rebag. Njihovo godišnje izvješće analizira ponudu i potražnju na retail tržištu luksuznih modnih dodataka, a rezultati pokazuju da se Chanel, Hermès i Louis Vuitton održavaju kao najtraženiji luksuzni brendovi.
Torbe ovih brendova i dalje ostaju najpoželjnije i najtraženije na retail stranicama gdje se cijena penje u odnosu na početnu. S obzirom da ove kuće kontroliraju cijene i količinu prodaje, do njih je često jako teško doći pa im samim tim i cijena i ekskluzivan status na second hand tržištu raste.
Hermès je i dalje na prvom mjestu i njihovi modeli dosežu do 103 posto veću vrijednost od originalne. Louis Vuitton modeli vrijede 92 posto više, a Chanelovi 75 posto. Često je riječ i o torbama jednorozima - modelima koji dolaze iz limitiranih serija i kojih je na tržištu malo.
Veće iznenađenje od velike trojke koja se nalazi na vrhu je njujorški brend Telfar, koji je prestigao i velike igrače poput Bottega Venete, Fendija i Guccija. Telfar se prije nekoliko godina pojavio na sceni s takozvanom "Bushwick Birkinicom" ili "Birkinica za milenijalce" - modelom shopper kožne torbe koja je dolazi po puno povoljnijoj cijeni od Hermèsovih modela te čija cijena nije vezana za status u društvu. Telfar model postao je još traženiji nakon što ga je nosila Beyonce, koja je torbu spomenula i u pjesmi "Summer Renaissance" i tako dodatno potvrdio status ‘it‘ torbe nove generacije, iako je model lansiran relativno nedavno, 2014. godine.