GG x Cloud&Co. x PBZ

Podržavamo domaće kreativce: minimalistički komadi brenda FCKBL

17. svibanj 2020.
Fotografije: Fckbl

U suradnji s Katarinom Zmazek iz Cloud&Co. i uz podršku Privredne banke Zagreb predlažemo vam domaće kreativce čiji su proizvodi vrijedni kupnje. Podržavamo i Ines i njezin mali brend FCKBL, koji nudi zanimljive modne komade.

Baš u pravo vrijeme otkrili smo Ines Šehu, grafičku dizajnericu, kreativku i vlasnicu modnog brenda FCKBL. Ines u svojoj ponudi skriva sjajne jednodijelne kupaće kostime crne boje ukrašene tek s minimlističkim ali efektnim linijskim crtežima ili natpisima poput "ciao bella", što će osvojiti svakog obožavatelja španjolske serije "Casa del Papel".

"FCKBL je brend koji na minimalistički način prikazuje ženu koja je istodobno buntovna i otmjena, ogoljena i privlačna te brend na taj način šalje poruku kako svaka žena ima svoj "faktor x". FCKBL priča započela je nakon što sam dala otkaz u jednoj privatnoj firmi u kojoj sam radila kao PR i grafički dizajner te odlučila kako želim pokrenuti vlastitu kreativnu priču, svoj mali brend", govori nam Ines. Njena se ponuda na začecima sastojala od pamučnog bijelog t-shirta i bijele košulje, a kako je zainteresiranost kupaca rasla tako su dolazile i ideje za proširivanjem ponude pa se odlučila u cijelu priču ubaciti i haljine od pamučnog kepera, a s ljetnim vremenom došla je i ideja za jednodijelni kupaći. Ove godine je konačno došao i pravi trenutak za predstavljanje kolekcije donjeg rublja, priča nam Ines.

"Osmišljene linijske motive žena prenosim na odjeću, a svaki motiv ručno vezem na pojedini odjevni predmet što je glavna smisao cijelog brenda. Vez je dugotrajnija i kvalitetnija varijanta od klasičnog printa", govori dizajnerica i komentira kako se snašla u novonastaloj situaciji s koronavirusom.

"Trenutna situacija je izazovna i nepredvidljiva ali ujedno je doprinjela i razvoju ideja i projekata koji već duže vrijeme stoje u ladici. Ne mogu reći da je sve stalo i da sam ja stala s novonastalom situacijom, samo sam se prilagodila i usporila tempo. Kreativnost je nemoguće zaustaviti ako je ona veliki dio nas, mislim da je trenutna situacija samo probudila još veći hype u kreativnom procesu, tako je bar kod mene".

Planovi za budućnost su na papiru, kako se situacija mjenja iz dana u dan, tako se i svaki plan nadopunjuje, proširuje. Kaže, ne može sa sigurnošću potvrditi kako će izgledati tržište i sam posao nakon što se sve vrati u normalu, ali je sigurna da su se ljudi sve više okrenuli domaćim dizajnerima i kreativcima te više kupuju online.

Fckbl je brand koji na minimalistički način prikazuje ženu koja je istodobno buntovna i otmjena, ogoljena i privlačna

"Bilo je razmišljanja i promišljanja na početku cijele situacije, kako, što, gdje?! Čekati bolja vremena?! Kako je sve nepredvidljivo odlučila sam ne pratiti neka pravila i prilagoditi se situaciji te nove kolekcije predstaviti na način koji je trenutno prihvatljiv i zanimljiv klijentima. Ključ komunikacije s njima je pružiti im malo više od samoga proizvoda. Biti prisutan na platformama te kroz zabavan i šaljiv način im pokušati približiti priču oko samog brenda i proizvoda. Komunikacija je postala malo intimnija ne vrti se samo oko kupnje, a mislim da nam to svima trenutno treba", smatra Ines.

"Gubitci su trenutno minimalni usudila bih se reći, neki od odjevnih predmeta su trenutno na čekanju ali su zamjenjeni proizvodima koji su čekali da ugledaju svjetlost dana i izađu na scenu. Kako je online naša jedina trgovina, mogu reći da ljudi kupuju i sve više prepoznaju vrijednost unikatnih i dizajnerskih stvari", komentira i izdvaja za kraj svoje omiljene domaće brendove - Glass Land, Marinski Heartmade, Dilemma Posters.

---

---