GG x Cloud&Co. inicijativa

Podržavamo domaće kreativce: odlični komadi nakita by Kragrlica 

15. travanj 2020.
Fotografije: Kragrlica
Nikolina Krznar
Nikolina Krznar

U suradnji s Katarinom Zmazek iz Cloud&Co. svakodnevno vam predlažemo domaće kreativce čiji su proizvodi vrijedni kupnje. Jedan od brendova koji nas već neko vrijeme oduševljava je brend Kragrlica.

Mali brend poznat po prepoznatljivom nakitu i nazivu koji lomi jezik - Kragrlica - postoji već devet godina, a poznat je po etičkom pristupu modi, korištenju prirodnog materijala, ljubavi prema detaljima, a zbog svojeg neobičnog editorijala s modelima bez make-upa čak ih je i talijanski Vogue uvrstio u svoju foto galeriju. Tim koji stoji iza brenda trenutačno je posvećen kreativnom radu, s obzirom na mjere izolacije. 

"Posvećeni smo svim unutarnjim (mentalnim) resursima koje imamo. U našem malom timu kreativnost je trenutno na vrhuncu.To nije ni dobra ni loša vijest, jednostavno je tako. Iako u timu imamo pretežito introverte, komentirali smo kako nam nedostaje društveni život i sloboda kretanja pa možemo samo zamišljati koliko je teško onima koji su ekstremno društveni", govori nam art direktorica brenda Ana Kuliš koja nam je otkrila kako im je cijela situacija poremetila planove za otvaranje showrooma. 

"Život uvijek pomrsi sve planove tako da smo se prilagodili biti otvoreni za više opcija. Zamalo smo otvorili showroom, no zbog trenutne situacije to se neće dogoditi tako skoro, na žalost svih onih koji bi htjeli nakit uživo opipati prstićima. Probleme rješavamo brzinski i u hodu, a u tom procesu često dođe i do novih ideja. Teško je predvidjeti što će biti za par mjeseci, no sigurno je da će s naše strane etički pristup cijeloj priči kao i odnos s fanovima, klijentima, kupcima ili kako god želite – i dalje biti prioritet. Razvijamo se i rastemo polako, ali sigurno. To nam je puno draža opcija od megalomanskog rasta pod svaku cijenu", poručuje Ana koja je sa svojim timom trenutak prije proglašenja karantene uspjela snimiti fotografije nove kolekcije, ali za one buduće planiraju nešto drugačije. 

"Prisnost, dodir i općenito bliskost, iako i preko ekrana, zbog ozbiljnosti trenutne situacije kod većine ljudi izazivaju nelagodu jer za nekoga mogu biti kobni. Istražit ćemo druge mogućnosti predstavljanja kampanja dok se situacija s pandemijom ne dovede pod kontrolu. Kao kreativcima to nam ne predstavlja problem već izazov, a već imamo i par ideja kako to učiniti", govori Ana, koja otkriva i da ništa nisu promijenili u komunikaciji s fanovima.

"Nismo se distancirali od trenutne situacije i to im dajemo do znanja – pozivamo ih na društvenu odgovornost, ali se trudimo i dodatno ih angažirati. Smišljamo modne izazove u kojima pomičemo rodne granice pa dečki imaju zadatak zamisliti kako bi kombinirali naš nakit da su žene. Nedavno smo imali darivanje u kojem je zadatak označiti i opisati super žene koje su “na prvoj fronti” te u neposrednom kontaktu s ljudima. Pozivamo fanove na #stayathome aktivnosti poput ilustracija s našim nakitom koje također nagrađujemo. Morali smo se prilagoditi situaciji pa uz to što se otprije provodi dezinfekcija nakita, radimo s maskicama i rukavicama. Trudimo se ostati razumni i ne širiti paniku, već biti razonoda i utjeha svima koji za očuvanje zdravog razuma trebaju malo eskapizma". 

Što se prodaje tiče, još uvijek ne osjećaju gubitke jer imaju vjerne fanove koji ih prate već godinama, ali i sreću da se ne moraju dokazivati ili počinjati iz početka, a online prodaji su se okrenuli i mnogo prije proglašenja zabrane rada. 

"To je trenutno najsigurnija kupnja pa smo zalihe novog nakita prestali slati na prodajna mjesta i prije zabrane rada jer nam je zdravlje građana na prvom mjestu. Unatoč ovoj situaciji, kupnja više nije potreba, ona je mlađim generacijama postala lifestyle. Možete misliti koliko im sada, u ovim uvjetima, znači kad na vrata stigne paketić sreće koji nije samo materijalna stvar, već predstavlja ideju da će sve biti u redu i da svijet neće u potpunosti stati jer i dalje ima onih koji žele stvarati i raditi", poručuje za kraj Ana. 

Za kraj, izdvojila nam je domaće brendove vrijedne naše pažnje: Skintegra, Kesa i Marinski Heartmades

Kako pomoći?

- Umjesto online shoppinga u stranim trgovinama, kupovinom podržite domaći dizajn - većina narudžbe prima preko društvenih mreža 

- Razveselite dragu osobu poklonom iz izolacije - od odjevnog komada do dekoracije za dom ili nakita

- Domaće kreativce pronađite pod #ggzakreativce i #cantstopcreativity te ih preporučite svojim prijateljima.

Dok maštamo o izlasku iz izolacije, biramo Kragrlica nakit - ovo su naši favoriti.