Hrvatski brend koji štuje mediteranski stil i minimalizam krenuo je 2016. godine sa svojim prepoznatljivim proizvodom, pletenom torbom. Od ovog baznog komada, Piccola Creations proširili su svoju ponudu na nove modele personaliziranih torbica, sve rađene handmade po želji kupca.
Primijetili smo njihove komade koji se ističu inicijalima, ukomponiranima na način da modni dodatak i dalje izgleda chic. Inspiracija za brend od početka je bila Italija, gdje je vlasnica brenda Doriana Miletić živjela jedan dio svog života, pa i u novim projektima na kojima radi uključila je Italiju, kao svojevrsni omaž cjelokupnoj iznimno teškoj situaciji u kojoj se ta država trenutno nalazi.
"Od početka je naš brend bijeg u svijet ljepote, estetike, jednostavnosti te je za nas to oduvijek bio sinonim za razbibrigu. Mislim da je to ljudima sad najpotrebnije i iz tog razloga nama prodaja nije pala. Naši najbrojniji kupci jesu žene, a mi žene uvijek tražimo dobar i kvalitetan proizvod koji će nas razveseliti. U ovom trenutku je veselje najbitnije", komentira nam Doriana trenutnu situaciju. Velikih promjena u radu nema jer su oduvijek bazirani na online pa su nastavili s radom u uredu i radionici, komuniciraju međusobno online i dalje stvaraju. Web shop trenutno preuređuju, pa sve narudžbe primaju putem Instagrama i Facebooka ili e-maila.
"Pomalo sam control freak generalno u životu, a osobito kad je riječ o poslu pa sam zapravo time u ovom slučaju profitirala. Stvaramo, kod nas je uvijek nešto novo i zanimljivo. Ovo vrijeme koje nam je situacija s virusom donijela iskorištavam za nove kreativne ideje i to je moj bijeg od stvarnosti. Uživam u stvaranju novih proizvoda i jednim dijelom ova teška svjetska situacija u meni budi dodatni elan koji mi pomaže da na neki način kontroliram ovom situacijom. Jako mi je bitno da naš brend bude pozitivan,da ljude privučemo optimizmom i novitetima tako da im maknemo fokus s loših vijesti bar na trenutak dok skrolaju po Instagramu ili portalima", govori Doriana čije su torbice posebne po personalizaciji. Najveća vrijednost njihovog brenda je povezanost s kupcem koja se na taj način ostvaruje.
"U svom radu i kreativnom stvaralaštvu vodim se onom “manje je više” te se trudim raditi isključivo proizvode koji s vremenskim odmakom uvijek mogu biti bezvremenski kao i naš Sali model kojeg smo predstavili prošlo ljeto. U svakom proizvodu koji napravimo i šaljemo je utkan sam kupac", govori nam i nadodaje da Piccola od početka djeluje na principu "rethink fashion", jer njihovi komadi mogu trajati dugo i nositi se u raznim prigodama, a uskoro će nas iznenaditi i s novim proizvodima. Slanje pošiljki unatrag četiri tjedna su zaustavili zbog sigurnosti, ali nisu prestali zaprimati nove narudžbe. Smatra da je važno održati kontakt s kupcima i vole ih uključiti u proces proizvodnje.
Brend se već proširio globalno, no dodatni planovi za nova tržišta sada su stopirani. "Iznimno je teško govoriti o tržištu i budućem poslu u ovom trenutku, kao i svakom poduzetniku u Hrvatskoj, jer nam nedostaje vremenska varijabla. Teško mi je u tom smislu planirati nešto konkretno u smislu otvaranja dućana koji je bio u planu ili plasiranja proizvoda u concept dućane po Hrvatskoj i svijetu", kaže nam i nadodaje da su se u nezavidnoj situaciji našli i modni giganti koji će brojati gubitke, pa kriza neće zaobići niti male hrvatske brendove.
"Pozivamo sve čitatelje da se okrenu kupnji hrvatskih proizvoda jer ima jako puno kvalitetnih, lijepih i dobrih proizvoda koji stvaraju naši kolege i kolegice. Mislim da možemo puno napraviti skupa i da trebamo biti podrška jedni drugima. Svaki pojedini brend ima nešto posebno i svatko uloži određeno vrijeme, trud i novac. Svakako svaki proizvod ima priču i vrijednost te se to treba poštivati", govori Doriana i izdvaja nam svoje omiljene brendove:
"Jolie Petite koje volim od njihovih početaka, nešto posebno i specifično kod nas. Minimalistički Amas Bijoux čiji nakit rado nosim svaki dan kao i Lana and Love. Tu je i Juno nakit od predivne Anite Dujić koja je nedavno je izbacila šarmantne majice s natpisom LOVE koji je ručno vezen. Volim A’marie zbog materijala koje koriste te cijeli njihov minimalizam, My Choice jer je ručno rađen svaki detalj i ima lijepu priču, jako volim sestre Viljevac od odjevnih predmeta do nakita...ponosna sam da tako dobre dizajnere imamo u našoj Hrvatskoj".
Kako pomoći?
- Umjesto online shoppinga u stranim trgovinama, kupovinom podržite domaći dizajn - većina narudžbe prima preko društvenih mreža
- Razveselite dragu osobu poklonom iz izolacije - od odjevnog komada do dekoracije za dom ili nakita
- Domaće kreativce pronađite pod #ggzakreativce i #cantstopcreativity te ih preporučite svojim prijateljima.