Iza brenda ručno oslikanih i personaliziranih tenisica Shuz. stoje Ljudmila Pribilović i Maja Žirovčić, dugogodišnje suradnice i prijateljice. Ove godine obilježavaju desetu godišnjicu brenda pa nakon što prođe vrijeme izolacije, planiraju napraviti veliko slavlje.
"Jedva čekamo povratak u 'normalu', vratiti se našem Shuzu, kako bismo nastavile s radom i realizacijom svih kreativnih ideja i projekata na kojima smo radile posljednjih mjeseci i na kojima i dalje radimo. Koronavirus i materijalna šteta od potresa u Zagrebu, koja je bila dosta razorna za naš studio, dodatno su nas usporili i otežali situaciju, ali nas nisu zaustavili”, govore nam ove kreativke koje i dalje rade od doma, ali zbog specifičnosti izrade tenisica, što zahtijeva puno popratnog materijala i strojeva, nije im jednostavno pokrenuti proizvodnju iz kuće. Zato su primorane seliti na novu lokaciju.
"Ne smatramo da ovo može zaustaviti kreativnost, dapače, krizne situacije i neizvjesnost ljude obično čine kreativnijima", kažu i nadodaju - "Teško je raditi veće i dugoročnije planove za budućnost u trenutku kada je sve vrlo neizvjesno, ali vjerujemo da će se tržište vratiti kad epidemija prođe. Sačuvati zdravlje ljudi je trenutno najbitnije, nakon toga dolazi moda, vjenčanja, druženja i slično”.
Epidemija koronavirusa spriječila ih je u predstavljanju novih personaliziranih traper jakni. Inače, njihove Shuzice su ležerni i neobični modni dodatak koji biraju mladenke, pa su kolekciju tensica odlučile upotpuniti i traper jaknama. Vjenčanja se odgađaju, a, na kraju, ne mogu ih niti izrađivati, pa su odlučile ovu ideju staviti na pauzu.
Kažu kako je sada važno komunicirati iskrene, pozitivne i korisne informacije - one vezane uz samu situaciju u kojoj se nalazimo i koja je neizbježna, ali i one vezane za njihove proizvode i usluge.
"Svima nam se, u većem ili manjem obujmu, način poslovanja promijenio (rok isporuke, način narudžbe/kupovine, dostupnost određenih proizvoda) i sve te potencijalne promjene je potrebno jasno komunicirati kako bi se i naši klijenti osjećali sigurno, informirano i uključeno u trenutno funkcioniranje poslovanja. Također, sada nam je više nego ikada važno da smo fleksibilni i prilagođavamo se maksimalno klijentima i okolini/uvjetima u kojima se trenutno nalazimo", govore nam.
Inače u sezoni vjenčanja od travnja do studenog pretrpane su poslom i tada imaju i liste čekanja pa trenutno osjećaju veliki gubitak u poslovanju. Online narudžbi ima, ali malo naspram količine narudžbi u normalnoj situaciji.
"Kao što smo već navele vjenčanja su odgođena i normalno je da ljudima nije prioritet shopping odjeće i modnih dodataka. Svi se koncentriraju na virtualne tržnice i nabavu svježeg voća i povrća. Da nam je netko rekao prije samo par mjeseci da je to moguće, mislile bismo da ima bujnu maštu ili da voli gledati puno SF filmova”, govore nam cure u šali i zadržavaju optimizam za budućnost.
Kda su u pitanju domaći brendovi koje vole i podržavaju, cure navode neke od njih - "Tie Me mašnice, Mia Mar cipelice, Miret tenisice, Go retro - odlične stvari od kože i naravno nigdje bez najkul prijevoza dostave u gradu Pedicab"
Kako pomoći?
- Umjesto online shoppinga u stranim trgovinama, kupovinom podržite domaći dizajn - većina narudžbe prima preko društvenih mreža
- Razveselite dragu osobu poklonom iz izolacije - od odjevnog komada do dekoracije za dom ili nakita
- Domaće kreativce pronađite pod #ggzakreativce i #cantstopcreativity te ih preporučite svojim prijateljima
Našom inicijativom #cantstopcreativity nastavljamo podržavati jedni druge i nastavljamo podržavati naš dizajn - GG redakcija ima svoje favorite s potpisom domaćih kreativki iz brenda Shuz.