Nije riječ samo o printu polumjeseca već o cijeloj priči koja se krije iza njega, odnosno o dizajnerici koju je i veliki Karl Lagerfeld, 2017. godine kada je osvojila LVMH nagradu za mlade dizajnere, prozvao jednom od najinovativnijih i uzbudljivih dizajnera današnjice.
"Hibrid klasične francuske couture mode i sportske odjeće naglašene futurističke estetike", opisan je tako dizajn Francuskinje Marine Serre čiji su komadi sa spomenutim printom trenutno 'vruća roba' na modnoj sceni, ujedno slove i za odjeću nove generacije koja sada ima svoj trenutak. Marine Serre neko vrijeme radila je i u Balenciagi, da bi nakon dobivene prestižne modne nagrade krenula sa svojim modnim brendom. Njega nije obilježila logom svog imena već polumjesecom koji je postao instantno prepoznatljiv motiv.
"Mjesec ima više značenja, između ostalog je simbol žene. Za nas je on kao ikona, slika i reprezentacija, jezik i metafora, objekt u koji vjerujemo - prelaženje granica, hibridnost i sloboda. Jedan je od najstarijih simbola koji je ujedno stalan i bezvremenski, ali se i konstantno mijenja", komentirala je jednom prilikom. Dizajnericu privlači sama priroda mjeseca, način na koji je drugačije tumačen u različitim kulturama, od lunarnih faza do mitologije i islamske ikonografije, kao i animea iz devedesetih, Sailor Moona.
Kreacije poput tajica, topova i dolčevita s printom polumjeseca danas simboliziraju savršenu kombinaciju prepoznatljive odjeće koja je funkcionalna, luksuzna i modno održiva. Upravo se pojam "eco" uvijek nalazi uz ime ove dizajnerice, jer od samih početaka posvećena je upcyclingu i recikliranju te odgovornom kreiranju. Održivim poslovanjem Serre služi kao primjer ostatku industrije i pokazuje da održivost ne ide na uštrb vizije i dizajna. S takvom filozofijom krenula je i prije nego što je modna održivost bila vruća tema modnih razgovora.
Često u kolekcijama spaja prošlost, sadašnjost i budućnost, pa nudi viziju odijevanja u postapokaliptičnom scenariju. Tajice, kombinezoni, topovi ili rukavice izgledaju poput druge kože i uz upečatljivi look, jako su udobni i nosivi (cijene im se kreću od 210 eura pa na više).
Marine Serre tako je pronašla univerzalnu publiku i stvara novu generaciju kupaca - onih koji se, s negativnim konotacijama vezanih za fast fashion, okreću slow fashionu i luksuzu koji je održiv, kvalitetan i na kraju dana, nosiv i udoban u svakodnevnim kombinacijama. Tako se i pronašla na listi most wanted brendova današnjice, zajedno s prepoznatljivim motivom koji asocira na kreacije koje svi žele imati - od Dua Lipe koja je Marine Serre kombinaciju nosila za cover novog albuma "Future Nostalgia" pa do Kim Kardashian i anonimne ljubiteljice udobne i održive odjeće s dozom futurizma.