Posljednjih nekoliko godina nakit brenda Grubić design privukao je jednako žene i muškarce. Dogodila se potpuno nevidljiva linija, tako da je i nova kolekcija - kojom obilježavaju svojih 35 godina, rađena za žene i muškarce.
Nova kampanja snimana je na atraktivnim lokacijama Dubaija, a za fotografije je zadužen dugogodišnji suradnik brenda Goran Matijašec. Priča ide: Dvoje mladih ljudi, na putovanjima povezao je upravo nakit. U skladu s tradicijskim vrijednostima, bez tereta nasljeđa, kulture i nepisanih društvenih normi. Njihov stil je neobičan, a nakit je za njih odijevanje a ne dodatak...
Različiti materijali su korišteni u kolekciji: kovani medaljoni kao susret toplog mesinga i hladnog srebra, svježina plavog tirkiza i granule vulkanske lave, beskonačnost bisernih niski... Uobičajene forme namjerno su odbačene pa ogrlica postaje šal, naušnice koje dolaze u paru potpuno su različite, ili se nosi samo jedna, na već prepoznatljive medaljone u obliku ratničkog štita dodani su dijelovi starih satova, tu su i replike okova sa starih ribarskih brodova, ali i prva muška naušnicu u obliku ribarske udice.
Mladena i Petra Grubića više i od proslave jubileja, vesele konačan ishod i prve reakcije klijenata. "U formama nespojivog dobili smo posebnost, a ono što smatramo uspjehom u dizajnu nakita je i višestruka nosivost svakog pojedinog komada. Nakit koji smo izradili za ovu kolekciju donosi i uspomene s naših putovanja, gdje u svakom gradu posjećujemo antikvarijate i buvljake..." rekli su dizajneri brenda.