Mnogi su odjevni predmeti prelazili granice ženskog i muškog odjela u trgovinama, no teško smo mogli zamisliti da bismo svi mogli nositi isti model donjeg rublja, bez obzira na spol i rod. Iz švedske tvrtke KÖN zamislili su upravo to - i proveli ideju u djelo.
Njihova ova linija donjeg rublja sastoji se od bijele i crne verzije koje jednako dobro funkcioniraju na ženskom i muškom tijelu.
Materijal čini 95 posto modala, ekološki tekstil biljnog porijekla, a 5 posto čini elastin pa je rublje jako udobno i prilagođava se svakom obliku tijela. Tekstil je jako mekan i ugodan te dobro "diše", otporan je na sužavanje, a ambalaža je vrlo jednostavna i u potpunosti napravljena od recikliranog papira.
"Rekli su mi da rodno neutralni brend donjeg rublja nikad neće uspjeti pa sam ga morao osnovati. Moja je vizija, metaforički govoreći, bila stvoriti crno platno i dati kupcima da postanu umjetnici koji će dodati boje brendu - jer izgled svakog komada bit će drugačiji, ovisno o tome tko ga nosi", rekao je osnivač brenda, Bill Heinonen za Deezen.
Inače, KÖN na švedskom se koristi kao riječ za "spol", ali i "rod".
Komad donjeg rublja, u bijeloj ili crnoj boji, košta 269 švedskih kruna, što je nešto manje od 200 kuna.
Dizajneri su ga razvijali više od tri godine, a kombinirali su elemente iz ženskog i muškog rublja kako bi stvorili jedan komad koji paše svima, a koji najviše izgleda kao kratke bokserice.
"Ne mislim da sve treba biti rodno neutralno, ali mislim da je važno dati kupcima mogućnost da neke proizvode sami definiraju. Ne mora sve biti kategorizirano kao 'žensko' ili 'muško' - džemper može biti samo džemper, gel za tuširanje može biti samo to, itd.", rekao je Heinonen.