Zbog pandemije je Gucci Cruise kolekcija, koja je trebala biti predstavljena u svibnju u San Franciscu, odgođena, a kreativni direktor Alessandro Michele odlučio je cijeli tradicionalni modni kalendar promisliti i promijeniti pa je tako odlučio da će smanjiti broj revija na samo dvije godišnje.
Na tragu te promjene, Michele se potrudio da cruise kolekcija ipak ne prođe neprimijećeno pa je tako luksuzna talijanska kuća svoju novu kolekciju "Epilogue" predstavila kroz 12-satni livestream u kojem su pokazali nove komade te behind-the-scenes sa snimanja u Palazzo Sacchetti u Rimu. Gledatelji su tako mogli vidjeti kako izgleda sve od pripreme kose i make-upa te kako izgleda suradnja modela i fotografa.
Za lookbook se Michele, pak, obratio vlastitom timu pa su tako zaposlenici modne kuće nosili vlastiti dizajn: od osobe zadužene za materijale, pa sve do dizajnera koji rade na različitim kolekcijama brenda.
"Odjeću nose oni koji su je stvorili. Dizajneri s kojima svakodnevno dijelim dozu kreacije postat će akteri nove priče", izjavio je Michele koji je želio još jednom okrenuti uloge i u tome uspio.