Nakon što su u siječnju nestali sa svih društvenih mreža, modni svijet očekivao je idući korak talijanske modne kuće Bottega Veneta. Svi su se pitali je li to samo pauza ili sasvim novi smjer u kojem će ići. Sad je otkriveno - Bottega Veneta upravo je objavila prvi broj svog digitalnog magazina. "Issued" će izlaziti kvartalno, a ovaj broj izašao je pod nazivom "Summer Madness". Osim klasičnih editorijala, u magazinu su i video editorijali te gifovi i vizualizacije s komadima modne kuće. Naslovna priča je novi video spot Missy Elliot za hit "Hot Boyz", u kojem se reperica pojavljuje u Bottegi od glave do pete, a među suradnicima su fotograf Derek Blanks, dizajnerica Barbara Hulanicki te fotografkinja Danielle Neu. Dvije naslovnice ilustrirao je James Lacy.
Vizualno impresivan, ovaj magazin predstavlja potpuno novi način komunikacije s klijentima jedne velike modne kuće koja je trenutno na vrhuncu popularnosti.
"Društvene mreže predstavljaju homogenizaciju kulture. Svi vide jednak sadržaj. U sve što radim ide jako puno promišljanja, a društvene mreže sve pojednostavljuju. Primjećujem i atmosferu maltretiranja koja mi se uopće ne sviđa. Htio sam nešto veselo umjesto toga. Nismo običan brend, mi smo tim ljudi koji zajedno rade i ne želim nas uvlačiti u negativnu atmosferu", rekao je o novom potezu kreativni direktor Bottege, Daniel Lee.
Strategiju podržava i Kering, grupacija u čijem je vlasništvu Bottega Veneta.
"Nisu nestali s društvenih mreža, samo ih koriste na drugačiji način. Bottega je odlučila više se fokusirati na to da fanovima i ambasadorima brenda da sadržaj kroz različite platforme, o kojoj oni zatim mogu razgovarati na drugim platformama. Umjesto da komuniciraju svoju poruku kroz društvene mreže, puštaju da fanovi sami pričaju o brendu, izjavio je vlasnik Keringa, François-Henri Pinault.
Prvi broj digitalnog magazina Bottega Venete prelistajte ovdje.