‘Issued‘

Prelistajte prvi broj digitalnog magazina Bottege Venete

02. travanj 2021.
Naslovnice je ilustrirao James Lacey

Bottega Veneta više nije na društvenim mrežama, ali zato su objavili prvo izdanje digitalnog magazina.

Nakon što su u siječnju nestali sa svih društvenih mreža, modni svijet očekivao je idući korak talijanske modne kuće Bottega Veneta. Svi su se pitali je li to samo pauza ili sasvim novi smjer u kojem će ići. Sad je otkriveno - Bottega Veneta upravo je objavila prvi broj svog digitalnog magazina. "Issued" će izlaziti kvartalno, a ovaj broj izašao je pod nazivom "Summer Madness". Osim klasičnih editorijala, u magazinu su i video editorijali te gifovi i vizualizacije s komadima modne kuće. Naslovna priča je novi video spot Missy Elliot za hit "Hot Boyz", u kojem se reperica pojavljuje u Bottegi od glave do pete, a među suradnicima su fotograf Derek Blanks, dizajnerica Barbara Hulanicki te fotografkinja Danielle Neu. Dvije naslovnice ilustrirao je James Lacy.

image
Missy Elliot u Botteginom magazinu

Vizualno impresivan, ovaj magazin predstavlja potpuno novi način komunikacije s klijentima jedne velike modne kuće koja je trenutno na vrhuncu popularnosti. 

"Društvene mreže predstavljaju homogenizaciju kulture. Svi vide jednak sadržaj. U sve što radim ide jako puno promišljanja, a društvene mreže sve pojednostavljuju. Primjećujem i atmosferu maltretiranja koja mi se uopće ne sviđa. Htio sam nešto veselo umjesto toga. Nismo običan brend, mi smo tim ljudi koji zajedno rade i ne želim nas uvlačiti u negativnu atmosferu", rekao je o novom potezu kreativni direktor Bottege, Daniel Lee.  

image
Prvi broj izašao je pod nazivom 'Summer Madness'

Strategiju podržava i Kering, grupacija u čijem je vlasništvu Bottega Veneta. 

"Nisu nestali s društvenih mreža, samo ih koriste na drugačiji način. Bottega je odlučila više se fokusirati na to da fanovima i ambasadorima brenda da sadržaj kroz različite platforme, o kojoj oni zatim mogu razgovarati na drugim platformama. Umjesto da komuniciraju svoju poruku kroz društvene mreže, puštaju da fanovi sami pričaju o brendu, izjavio je vlasnik Keringa, François-Henri Pinault. 

Prvi broj digitalnog magazina Bottega Venete prelistajte ovdje