Vjerojatno jedan od najvećih porasta u prodaji ove godine drži brend sunčanih naočala Lexxola, koji je od indie proizvođača postao najvrući brend na svijetu. U godinu dana porasli su za 6000 posto. Nije nikakva tajna da se radi o očito omiljenim sunčanim naočala generacije Z, a znamo i zašto. Njihova posebna estetika koja podsjeća na 90-e i 00-e brzo je prihvaćena od najvećih trendseterica na svijetu, koje su dijelile svoje selfieje s komadom Lexxola naočala. Našle su se tu Dua Lipa, Kaia Gerber, Olivia Wilde, Alexa Chung, Elsa Hosk, Kourtney Kardashian, Sofia Richie, Kendall Jenner, Chantel Jeffries, Whitney Port...
Ispočetka su nudili samo šest modela, a zatim dodali četiri nova, i to slušajući savjete kupaca koji su im sugerirali što žele. Prošlog tjedna dodali su dvije nove boje stakala za bestseller modele, ružičaste i zelene za Damien i Jordy modele. Te su boje, naime, dobile najviše glasova na Instagram anketi koju su postavili. Lexxola je idealan primjer tvrtke koja je maksimalno iskoristila odnos s kupcima, dala im glas i izgradila povjerenje koje im oni itekako znaju vratiti. Jer brend nije jeftin - naočale koštaju minimalno 150 funti, ali fanovi kažu da se isplate jer su iznimno kvalitetne i čvrste, a da ne govorimo Instagram i TikTok friendly.
Svoje Lexxole možete nabaviti na njihovoj službenoj stranici.