Nećemo reći da dolazi iz vremena kada je sve bilo bolje, no možemo reći da se u 50-im i 60-im godinama prošlog stoljeća ipak drugačije, odnosno bolje odnosilo prema odjeći, modnim dodacima i stilu. I nakit je imalo veliku ulogu u svakoj modnoj kombinaciji. Nostalgija je trenutno sveprisutna, traje fascinacija devedesetima i nultim godinama, a Zagrepčanka Paula Dušak fascinirana je nekim sasvim drugim vremenima. Starinski zagrebački štih njezin je izvor inspiracije koja se oblikovala u brend ručno rađenog nakita Le Šmuk.
"Oduvijek me privlačio taj starozagrebački štih. Odrasla sam u zagrebačkoj obitelji, postala sam fascinirana razdobljem i pričama iz mladosti mojih baka i deda. Ne samo da sam bila fascinirana pričama, već i samom kulturom, odjećom, modnim dodacima i autima. Kako sam se oduvijek osjećala najugodnije noseći klasične odjevne komade, znala sam da i Le Šmuk mora ići u tome smjeru. Uvijek mi je drago vidjeti da i u modernom dobu nisam jedina koja voli furati starinski nakit te da postoje cure koje također žele nositi isto", govori.
Le Šmuk, ime brenda koje potječe od starozagrebačkog naziva i znači "nakit", nastao je iz njezine potrebe za klasičnim dodacima koji je teško nalazila. Tako je krenula s izradom, a nakon nekog vremena, sve više poznanica se zainteresiralo se za nakit takve estetike. Njezine bake, Ana i Jasna, sav su nakit koji nije bio niti zlato niti srebro zvale šmuk, a kako je većina modela u ponudi brenda od bižuterije i nehrđajućeg čelika, naziv je i više nego prikladan.
Inspiraciju za nakit proizlazi iz starinskih slika, filmova, časopisa... A ideja je kreirati nakit za klasičnu ženu modernog doba. Cilj brenda je osigurati što kvalitetniji šmuk po što pristupačnijoj cijeni koji će biti za svakoga, a trenutno je u procesu izrade web stranice. Do tada Le Šmuk možete pratiti na Instagramu.