A‘marie

‘Puno je izazova i promjena na tržištu, ali od održivosti, udobnosti i estetike ne odstupam‘

11. srpanj 2020.
Fotografije: Sara B. Moritz 

Tko su dizajneri koji se ne opterećuju komercijalnim komadima, nego se, u izazovnim vremenima i tržištu kao što je hrvatsko, drže svoje vizije? Izdvojili smo individualce čiji je modni izričaj jedinstven i prepoznatljiv. Danas predstavljamo brend A‘marie, a ostale kreativce možete potražiti u novom broju magazina Gloria Glam.

Anamarija Brkić svoj brend izgradila je kroz ženstvene, jednostavne komade koji nepogrešivo govore o stilu i eleganciji onoga tko ih nosi. Objašnjava kako se uvijek vodi pitanjem što moderna žena treba kako bi se cijeli dan osjećala ugodno i elegantno. U poslu je već godinama i danas je A'marie jedna od najstabilnijih stanica domaće dizajnerske scene. 

"Svatko od nas specifičan je po nečemu, a moj 'rukopis' najpreciznije bi mogle opisati moje vjerne klijentice. Vjerujem da bi neke od njih izabrale kvalitetne materijale, neke bi izdvojile haljine ili kapute koje ih dizajnom i estetikom svake sezone iznova privlače, treće su se pronašle u našoj Basic liniji. Mnogo je ukusa i potreba, i svatko od nas cijeni točno ono što mu je najbitnije", kaže Anamarija. 

Brend se razvijao prirodno, polako kroz godine, kao i njezin osobni stil, no postoje neke osnove kojih se Anamarija i danas drži. 

"U početku je veliki utjecaj na mene ostavila moja majka. Ona je, također, bila dio ove branše, i pamtim je po njenom profinjenom stilu i žaru prema lijepom odijevanju koji su me od malena fascinirali. Od nje sam puno toga naučila, ali isto tako i moje odane mušterije na kojima vidim kako neki konkretan komad odjeće, koji sam dizajnirala, pristaje. Kroz zadnjih desetak godina promijenila sam i nadopunila svoje kolekcije s onim artiklima koje sam željela dizajnirati na svoj način, no od nekih pravila ne odstupam, kao što su održivost, udobnost i estetika", rekla nam je dizajnerica.

Njezin proces dizajniranja temelji se uvijek na osobnom stilu, kaže kako nema točno određenu ženu u mislima kad stvara pojedine komade. O tome razmišlja tek kad dođe do faze izbacivanja kolekcije, odnosno kad traži zaštitno lice kampanje.  

"Dizajniram tako da sam prije svega ja zadovoljna s onim što će biti dio određene kolekcije, ako to jest tako onda znam da sam na dobrom putu da se to isto sviđa i ženama koje će to kupovati i nositi", kaže.

Od nekih pravila ne odstupam, kao što su održivost, udobnost i estetika...

Što se tiče tržišta, koje je kod nas specifično, kaže kako se pogotovo u posljednjih nekoliko mjeseci osjeti koliko je cijeli posao izazovan. 

"Međutim, kada govorimo o dizajnu tu nema odstupanja – radiš ono što voliš i guraš koliko god možeš. Uloženi trud na kraju donese rezultate", zaključuje.

Haljinu Lola izabrala je kao ogledan primjer njezinog dizajnerskog rukopisa, a ona je savršena upravo za ovo vrijeme, vrhunac ljeta. 

"Klasična i istovremeno drugačija haljina s omiljenim motivom. Ima veliku prednost i posebnost transformacije uz pomoć rips traka s kojima određujete duljinu i formu. Sastav tkanine Lenzing – MicroModal koji je podatan, izdržljiv i idealan za ljetne vrućine koje nam dolaze. Dobiva se od celuloze bukve i sam proces proizvodnje je izuzetno sofisticiran i ekološki optimiziran, sve te odlike kao i velika preciznost i sati uloženi u ručni rad čine je jednom od meni trenutno dražih artikala za ovu sezonu", objašnjava Anamarija.