Na modnoj sceni su tek nekoliko godina, no od prve kolekcije modni dvojac Les Émaux oduševljava svježom, provokativnom i ženstvenom estetikom. Dizajneri Nino Sablić i Kristijan Žakić još su se jednom poigrali sa senzualnošću i snagom ženske figure - u svojoj prvoj limitiranoj capsule kolekciji za jesen i zimu. Nas su pustili iza scene i otkrili nam detalje nove kolekcije.
"Veliku smo pažnju posvetili dizajnu i kroju, u manjoj produkciji od dosadašnje. Svakako smo zadržali siluetu Les Émaux žene koja nosi stroga ramena, blejzer s duplim reverima, maksi kaput, oversize voluminozne rukave košulja i haljina. Color blocking je naglašen, a odabrali smo tople boje pastela koje daju živost kolekciji. Les Émaux žena je moćna, posebna i ne boji se biti u centru pozornosti", komentiraju dizajneri kojima ova godina nije utjecala na kreativni rad. Dapače, dodatno ih je potaknula na stvaranje.
"Proces stvaranja nam je oduvijek užitak, koliko god kompleksan bio. Ono što možemo reći da su ovaj put pripreme bile te koje su zahtijevale dosta strpljenja i razumijevanja. Od pomnijeg biranja materijala koji je sveden na minimum zbog trenutačne situacije pa do neizvjesnosti opće situacije u našoj zemlji i u svijetu. Svakako se možemo nadovezati i na uži spektar kreiranja odjeće koja će biti više statement i kvalitetnija, no producirana u limitiranom izdanju. Gledajući ukupno, cijela kreativa nam je podignuta na novi, viši nivo", što i potvrđuje nova kolekcija.
A u njoj pažnju odmah kradu statement komadi poput blazera krojenih tako da naglašavaju ramena, sužavaju struk i ostavljaju dojam mitske skulpture. Prevladavaju neutralne jesenje boje poput smeđe i bež, a uz karirani uzorak, prisutni su pozlaćeni detalji i sjajno remenje u stilu osamdesetih. Drapingom, odnosno manipulacijom nabora košulja, postigli su voluminoznost koja dominira kolekcijom.
"U novoj kolekciji dominiraju voluminoznost, snaga, boje, struktura i oblik. Selektivno dizajnirana, ova kolekcija je namijenjena romantičnim, ali u istom trenutku hrabrim ženama. Namijenjena je i poslovnim ženama koje se ne libe birati statement komade za svoj ormar.", kažu i dodaju da na umu imaju i aspekt modne održivosti.
"Trudimo se maksimalno koristiti čiste i prirodne materijale koji su kvalitetniji i dugotrajniji, a to se reflektira i na sam izgled odjeće. Vuna i kašmir su korišteni pri stvaranju kaputa, dok su viskoza, hladna vuna i svila korištene u blejzerima i odijelima s duplim reverima. S korištenjem održivih materijala započeli smo ovo ljeto koristeći viskozu u obliku podstave koja u sebi sadrži 50 posto recikliranog pamuka, a s kojom smo nastavili i ove sezone", komentiraju.
Maksi kaput u pastelno ružičastoj boji izdvajaju kao noseći komad kolekcije, a njegov sastav - kašmir i vuna, pridonose luksuznijem izgledu, dok masculine kroj s dodatkom zlatnih gumba daje snažnu liniju. Na kraju, cijela kampanja stapa se u ideal žene koji njeguju kroz identitet brenda. Na snimanju, kažu, sav trud i rad skupljaju u jednu homogenu priču.
"Snimanje editorijala je, uz samu reviju, kruna rada u poslu! Uvijek se trudimo da je atmosfera na setu ugodna te da je tim ljudi s kojima radimo profesionalan i kvalitetan. Sretna okolnost je da naša modna scena ima toliko kvalitetnih imena kad je u pitanju produkcija i fotografija pa je tako lakše raditi i surađivati", zaključili su dizajneri.