Kao novi kreativni direktor talijanske kuće, Kim Jones pokazao se pravim izborom. Tek se upoznaje s Rimom i njegovom poviješću, unosi dio svog engleskog nasljeđa, ali pritom ne zaboravlja na povijest grada i modne kuće, pa je umjesto dovođenja revolucije u Fendi donio evoluciju.
"Ne očekujte retro siluete na pisti u Milanu", komentirao je Jones i arhivu je iskoristio na pametan način - ne kako bi igrao na sigurnu kartu starog Fendija, već kako bi ono najbolje od njega prilagodio za današnje potrebe moderne žene. Na kraju, važno mu je da njegovu odjeću žena može nositi svakodnevno. Tako su rimski glamur i moderni chic obilježili rafinirane outfite. "Želio sam kreirati garderobu za moderno doba, ali s kodom Fendija upisanim u svaku kreaciju", rekao je.
"Obitelj Fendija čine inteligentne žene koje vrijedno rade, i tome sam želio odati čast. Snažna su dinastija", kazao je Jones koji je iskustvo gradio u Louis Vuittonu i Dioru. Vodeća inspiracija bile su snažne Fendi žene koje su oblikovale ovu luksuznu kuću kroz povijest, i nastavljaju to raditi i danas. Zato je za prvu ready-to-wear kolekciju krenuo od početaka vremena Fendija, iz arhive i predstavio svoju viziju.
Arhivu je osuvremenio, a s neutralnim bojama kolekcija je dobila na čistom, sofisticiranom izgledu. Bralette topovi, pletenina i haljine od satena, dress code koji Jones predlaže upravo je ono što bismo kombinirali svakodnevno. Visoke čizme i pencil suknje uz topove koji suptilno otkrivaju jedno rame unose u komade koji evociraju prošlost i dozu stila s ulice. Za malo drame su bile zadužene resice na suknjama i kaputima, a kako F u Fendiju označava fun fur i krzno je obilježilo lookove. Najzapaženiji je look 18, najveći krzneni komad kolekcije rađen od upcycle materijala iz arhive modne kuće. Time je naglasio i održivost, novi smjer u kojem će se s Fendijem okrenuti u budućnosti.
Kada je tek stigao u kuću istražio je i bogatu arhivu koju je iza sebe ostavio i dizajner Karl Lagerfeld, koji je dobro iskoristio poznati FF logo. Jones je interpretirao neke od njegovih silueta, ali je i unio novitete u obliku drugačijih modnih dodataka. Posljednji look na pisti bila je XL torba od krzna s prepoznatljivim FF logom. U tradicionalnom modnom brendu Jones je svakako osvježenje i drugačija perspektiva koja donosi najbolje od svijeta prošlosti i sadašnjosti. Prigrlio je i tu snažnu obiteljsku vezu s Fendi obitelji na čijem je čelu Silvia Venturini Fendi, što je također pridonijelo kvaliteti kolekcije s kojom je tek započeo uzbudljivu epohu talijanskog brenda.