Selena Gomez dugo se borila s percepcijom javnosti - nikako je nisu mogli vidjeti kao odraslu ženu, unatoč svim pokušajima, a stalno je tu bio i narativ o tome kako se konstantno svađa i miri s Justinom Bieberom. Trebalo je proći dosta godina da sve sjedne na mjesto, a s novom kampanjom za kupaće kostime La'Mariette čini se da se upravo to dogodilo. Pjevačica, danas 28-godišnjakinja, osmislila je i surađivala na dizajnu sedam različitih komada u ljubičastoj boji s detaljima. Suradnja nije iznenađenje ako znamo da je osnivačica brenda Selenina nekadašnja asistentica Theresa Mingus.
"Bilo je jako zabavno igrati se s dizajnom. Nakon što smo prošli sve kombinacije, shvatila sam da mi je najdraža boja ljubičasta. Htjela sam se malo odmaknuti od bijele i crvene, boja koje najčešće nosim. Ljubičasta se činila potpuno drugačijom, a zatim smo dodali detalje poput žute i zelen, neonskih nijansi... Čim obučete kostim, postane vaš", rekla je Selena.
Kolekcija se sastoji od sedam komada - jednodijelnog Gracie, te dvije varijante gaćica i gornjeg dijela bikinija. Tu su i marame koje se mogu vezati oko struka i ona koja se nosi kao wrap top.
Selena je snimila i seksi kampanju koja je već osvojila Instagram, a koja se bazira na Polaroid estetici.