Plišane trenirke u pastelnim bojama s natpisom "Juicy" na stražnjici bile su ultimativni trend početka milenija, a 2020. se čini kao prava godina za njihov veliki povratak. Brend Juicy Couture, kojeg su najviše proslavile Paris Hilton i Nicole Richie, udružio se sa sportskom kućom Kappa te su predstavili novu kolekciju.
Zvijezda kampanje je 22-godišnja Sofia Richie, koja donje dijelove plišane trenirke nosi sa satenskim topićima i štiklama, a sve to u, naravno, pastelnim bojama poput baby plave i roza.
Cijela je kampanja snimljena u stilu početka 2000-ih godina. Sofia je u raskošnoj teen sobi prepunoj plišanih medvjedića i "čupavih" tepiha na kojemu snima selfieje svojim old school mobitelom.
Satenski topići ukrašeni su štrasom u obliku leptira (naravno), a iz roza trenirke vire i visoke tange ukrašene biserima (naravno).
Kampanju je snimila Amber Asaly.
"Po prvi put, talijanska tradicija susreće casual luksuz za nostalgično putovanje inspirirano spojem moderne sportske odjeće i rastom ultra pop kulture. Donji dijelovi trenirke i satenske bomber jakne kombiniraju se s tube topićima i crop hoodicama, biciklističkim hlačama i, naravno, ikonskim plišem za bezvremenski osjećaj i savršenu kombinaciju sportskog i nepogrešivog glama", stoji u najavi kolekcije koja će se naći u prodaji 15. rujna.
Sofia Richie izjavila je kako je oduševljena sudjelovanjem u ovoj kampanji. Inače, ona je najmlađa kćer glazbenika Lionela Richieja i sestra Nicole Richie, koja je s Paris Hilton bila jedna od najvećih reality zvijezda 2000-ih godina. S Paris je sudjelovala u showu "A Simple Life", a obje su često nosile Juicy Couture te se može reći da su globalno proslavile brend.
"Kappa i Juicy su sinonimi za sport i stil, a kolekcija na predivan način daje počast zabavnom periodu u modi i pop kulturi", rekla je Sofia.