Modni fenomen

Slučaj The North Face puffer jakne

14. siječanj 2021.
Fotografije: Profimedia

Svake zime s prvim pahuljama snijega pojavljuju se i puffer jakne američkog brenda. Specijalizirana za planinare i rekreativce, ta jakna postala je modnom ikonom - kako?

Svakog hladnog razdoblja u godini na modnom repertoaru nađu se puffer jakne, a u moru raznih brendova obavezno se pojavi The North Face. Ove godine pak, njihove puff jakne popularnije su no ikad. Tradicionalni brend nastao je 1968. godine i specijalizirao se za rekreativnu odjeću, a sada je postao street style hit.

Po podacima platforme Lyst u studenom kada smo službeno krenuli sa zimskim periodom potražnja za The North Face jaknama skočila je za 150 posto, na resale stranici Depop u posljednja četiri mjeseca bilježi se porast od čak 500 posto, a traže se i novi primjerci na stranicama poput Asosa. Novonastali hype javlja se u 2021. iz nekoliko razloga - prvi od njih suradnja s Guccijem. Brend je od samih početaka sklon zanimljivim suradnjama, no nikada s luksuznim brendom poput Guccija. Već su najavom suradnje napravili pravi boom

image
Kampanja Gucci x The North Face inspirirana je sedamdesetim godinama

Otkako je objavljena suradnja, na profilima slavnih influencera njihov logo se može vidjeti svako malo. Osim talijanske kuće, The North Face iza sebe ima suradnju s japanskim brendom Junya Watanabe i sa Supremom i nije im strano pomoću suradnji iz specijaliziranog ući na mainstream tržište. Ove godine u prilog im ide i globalni trend uzrokovan Covidom-19, a to je trend udobnosti i sportske odjeće. Naravno da ćemo radije na sebe nabaciti toplu puffer jaknu kvalitetne izrade nego klasični camel kaput, dok se šetamo po praznom gradu. 

image
Emily Ratajkowski u casual izdanju

Tu je i celebrity utjecaj - poznata lica u The North Face jakni označavaju početak sezone ovoga brenda. Ove godine to su Hailey Bieber i Kendall Jenner, Rosie HW i influenceri poput Emili Sindlev i Aimee Song.

Prije su to bile Jennifer Aniston i Halle Berry u nultim godinama. Najveću popularnost, barem do sada, The North Face ipak je bilježio u devedesetima. Reperi Istočne obale u MTV spotovima nosili su njihove jakne i tako pokrenuli val popularnosti The North Face jakni. Navodno su ih srednjoškolci počeli i krasti, jer ih imm roditelji zbog visoke cijene nisu mogli priuštiti. Cool kids u ovim jaknama više nisu na školskom igralištu već na Instagramu, a The North Face jakne i dalje su visoke cijene (da ne govorimo o ovima iz Gucci suradnje). No iznimno su tople i udobne, kvalitetno su izrađene, a brend od početaka njeguje vrijednosti poput ekološke osviještenosti i odgovornosti pa dio svog profita The North Face preusmjerava u kanale kojima se radi na očuvanju planeta. Ulaganje koje se isplati na obostrano zadovoljstvo.