Stariji bračni par iz Tajvana dugi je niz godina skupljao robu koju su u njihovoj praonici rublja ostavljali klijenti. Njihov unuk došao je na briljantnu ideju u ovom pandemijskom trenutku i zamolio ih je da svu tu robu, u različitim kombinacijama, odjenu. Htio je zabaviti njih i sebe, a posljedično je zabavio cijeli svijet.
View this post on InstagramA post shared by 萬秀的洗衣店|WANT SHOW as young (@wantshowasyoung) on
Naravno da su te kombinacije zaslužile biti fotografirane jer njih dvoje izgledaju baš poput profesionalnih modela s puno iskustva, a fotografije izgledaju kao da su dio kampanje. Njihov Instagram profil uskoro je privukao pozornost pa su sada, moglo bi se reći, i slavni, a najviše pratitelja donio im je tekstu u New York Timesu.
View this post on InstagramA post shared by 萬秀的洗衣店|WANT SHOW as young (@wantshowasyoung) on
View this post on InstagramA post shared by 萬秀的洗衣店|WANT SHOW as young (@wantshowasyoung) on
View this post on InstagramA post shared by 萬秀的洗衣店|WANT SHOW as young (@wantshowasyoung) on
View this post on InstagramA post shared by 萬秀的洗衣店|WANT SHOW as young (@wantshowasyoung) on
Danas imaju više od 600 tisuća pratitelja. Chang Wan-ji (83) i Hsu Sho-er (84) možda su, a da nisu htjeli, pokrenuli novi modni trend. Ideja je zaista moćna.