S nepunih 20 godina, dva studijska albuma, sedam Grammyja i brojnim drugim svjetskim nagradama, Billie Eilish u nešto više od pet godina postala je jedna od najvećih pop zvijezdi današnjice, a njezina će postignuća ući i u povijest. Osim jedinstvenog pop zvuka koji stvara u suradnji s bratom Finneasom, Billie se istaknula i svojim stilom na svjetskoj sceni. Uvijek svoja i drugačija, zaintrigirala je ljubitelje mode svojim Gen Z stilom koji prkosi rodnim normama.
Počelo je 2015., kad je njezin singl "Ocean Eyes" krenuo rapidno uzlaznom putanjom na američkoj sceni. Tad tek 14-godišnjakinja, pojavljivala se na rijetkim eventima u vrlo opuštenim izdanjima. Najčešće su to bile oversized majice i široke kratke hlače, nerijetko sa zanimljivim uzorcima ili dodacima koji su odražavali privrženost skate kulturi. Već tada počela je surađivati sa Samanthom Burkhart, stilisticom s kojom i danas radi. Ona ističe kako njihova suradnja ne podrazumijeva da Burkhart izabire svaki komad i govori Billie što da odjene, nego joj sugerira brendove i prati događanja na sceni, usput pomažući da uvijek bude spremna za nadolazeće evente. Većinu toga, kaže, odradi sama Billie.
Kad je 2019. objavljen album "When We All Fall Asleep, Where Do We Go?" s naslovnim singlom "Bad Guy", svijet je usmjerio pogled prema tada 17-godišnjoj Amerikanki u vrećastoj, barem dva broja prevelikoj odjeći. Ono što je obilježilo to razdoblje bila je njezina crno-zelena kosa te golemi monokromatski co-ord setovi koje je nosila. Iako bi se neupućenijima na prvi pogled moglo činiti kako to znači da Billie nimalo ne mari za modu, bilo je potpuno suprotno. I dizajneri su uskoro počeli primjećivati novu veliku pop zvijezdu. Pamtimo tako njezine lookove koje vrlo jednostavno možemo nazvati: "Od glave do pete". U igri su bili Valentino, Prada, Louis Vuitton, Burberry, Chanel, ali ponajviše Gucci. Najčešće su ti kompleti sadržavali široke hlače, majicu, košulju i/ili jaknu te tenisice, bucket šešire i maske. Logomanija joj pritom nije bila strana.
"Ona je djevojka 'po mjeri'. Jedinstvena je i zato bi trebao postojati samo jedan komad odjeće koji ona nosi. Ne mislim to u elitističkom smislu. Nego je stvarno posebna i na kraju jedino nešto stvoreno za nju, po narudžbi, ima smisla", rekla je o Billie njezina stilistica Samantha Burkhart.
Mnogo se govorilo o Billie i njezinim modnim izborima. Nikome nije bilo jasno zašto je ta tinejdžerica stalno u prevelikoj odjeći - čak je ni paparazzi nisu uspjeli "uhvatiti" u drugačijim izdanjima. "Odjeća koju nosim jako mi je važna i ima veze sa svime što radim. Moj je cijeli identitet baziran na tome kakvu odjeću nosim taj dan. Imat ću potpuno drugačiji doživljaj sebe ako nosim nešto što ne volim i u čemu se ne osjećam ugodno - i ne volim kad postanem takva osoba.
Ono što mi se sviđa u tome što nosim odjeću 800 brojeva veću je to što ne dajem drugima mogućnost da osuđuju moje tijelo. Ne želim nikome dati izliku da osuđuje. Naravno, neće to svi raditi svjesno, ali uvijek se dogodi. Moda je uvijek bila moja sigurnosna mreža, moj način izražavanja bez korištenja riječi. Ona je samo moj jezik koji koristim svaki dan, cijeli dan. Ne postoje granice koje bi vam mogle reći što možete nositi", rekla je za australski Vogue.
Ogroman je bio šok kad se u svibnju 2021. fotografirala za naslovnicu britanskog Voguea u potpuno drugačijem izdanju; korzetu, samostojećim čarapama, štiklama. Seksi na pomalo pin-up, retro način, s blond kosom, Billie je izgledala kao potpuno druga osoba. Nije, zapravo, napravila ništa toliko posebno. Većina tinejdžerskih zvijezda mora napraviti taj prijelaz u jednom trenutku karijere. Njezin je samo bio malo drastičan jer je iz oversized odijela uskočila u korzet.
U novim spotovima pojavljuje se u prirodnijim kombinacijama, kao što su svilene potkošulje i topovi s košuljom ili kardiganom. Kosa je prirodna, nokti više nisu veliki i špičasti u neonski zelenoj. Billie je smanjila doživljaj, okrenula se nekim više basic, senzualnim lookovima i nije izgubila nimalo na vjerodostojnosti. Razlog je jednostavan - nikad nije bila fake. Ne možete je zamijeniti s nekim drugim; njezinu glazbu nije stvorila izdavačka kuća, a stil nije izmislila stilistica. Sve je to Billie, od koje jedino možemo očekivati - neočekivano.