Most wanted

Što čini Balenciagu toliko poželjnom?

27. travanj 2022.

Fotografija: Profimedia

Kvartalna analiza platforme za istraživanje trendova Lyst objavila je rezultate za prva tri mjeseca ove godine. Očekivano, Balenciaga apsolutno dominira modnim svijetom, no status klasičnih miljenika poljuljala su neka nova imena.

Balenciaga je trenutno najpopularniji i nedodirljivi modni brend na svijetu, voljeli njihovu estetiku ili ne. Podaci prikupljeni na platformi Lyst govore o dominaciji modne kuće koja se nalazi pod vodstvom Demne Gvasalije i već treći put Balenciaga je proglašena most wanted brendom. Iza sebe ostavlja Gucci koji se nalazi na drugom mjestu, dok je Louis Vuitton treći najpopularniji modni brend. 

Što čini Balenciagu toliko poželjnom? U posljednjem kvartalu, brend je predstavio kolekciju Snowstorm za jesen 2022. godine, izbacio je kampanju čija su lica zvijezde poput Kim Kardashian i Justina Biebera, a u novoj sezoni, nekoliko Balenciaga modnih dodataka nalazi se u rukama svake fashionistice -  Le Cagole torbica koja dolazi u rasponu boja te visoke čizme Cagole već nose kultni status. Demna s Balenciagom tako nastavlja propitivati što znači danas biti luksuznim brendom i ujedno redefinira taj pojam svojom anti-modom. Istovremeno se taktika nestajanja na društvenim mrežama pokazala kao dobar potez, a Balenciaga generira sasvim dovoljno hypea kako se ne bismo njome zasitili, dok ostaje relevantna i prisutna.

MOST WANTED FASHION BRAND

  1. Balenciaga
  2. Gucci
  3. Louis Vuitton
  4. Prada
  5. Valentino
  6. Dior
  7. Moncler
  8. Bottega Veneta 
  9. Fendi
  10. Miu Miu

"U vremenima poput ovih, moda gubi svoj smisao i pravo postojanja", izjavio je Demna prije prikazivanja nove modne kolekcije, misleći na rat u Ukrajini, no prva tri mjeseca potvrđuju da se stanje društva preslikava na modnu scenu i da jedno bez drugoga ne može živjeti. 

image

Kolekcija kuće Balenciaga održana u umjetnoj mećavi
Fotografija: Profimedia

Ono što smo već znali je - opsjednuti smo s Miu Miu i Dieselom. U nesigurnim vremenima, brendovi mladenačke estetike nameću novi modni narativ. Talijanski brend pod vodstvom Glenna Martensa doživljava renesansu, a u prilog mu ide i vladavina Y2K trendova. Diesel se prvi puta pojavio na Lystovoj top 20 ljestvici, i to na 15 mjestu, dok se Miu Miu popeo na 10. mjesto.

image

Miu Miu komplet
Fotografija: Profimedia

Pretraživanje i potražnja za mikro suknjom koja je postala viralna skočili su za čak 400 posto i smjestili minicu Miuccie Prade na treće mjesto najpoželjnijih modnih komada. Osvježenje na popisu je i outsider modne industrije, Rick Owens čija zajednica sve više raste. I ovoga puta, na popisu 20 vrućih imena su i dva sportska giganta - adidas i Nike. Cijeli izvještaj i najpopularnije modne komade u protekla tri mjeseca pronađite na Lystu.