40 godina djelovanja

Stüssy kroz oči drugih cool dizajnera za World Tour kolekciju

21. studeni 2020.
Fotografije: Stüssy

Svako modno rješenje u novoj kolekciji daje drugačiju perspektivu rada ovog dizajnera, a koja se ipak poklapa sa Stüssyjevim dizajnerskim jezikom. Dizajner će dio neto prihoda od svake majice donirati u dobrotvorne svrhe ili organizaciju po izboru.

Povodom proslave 40. godišnjice modnog brenda Stüssy niz je dizajnera odao počast svojim kreacijama u kolekciji "World Tour". Mračni gospodar visoke mode Rick Owens dizajnirao je majicu s naljepnicom, navukao ju je na sebe i zalio se vodom. Fotografirao je to, dakako. I sve je rasprodao! 

image
Marc Jacobs Stüssy/ Fotografija:Stüssy

Priključili su se, u znak podrške i dizajnerica iz Londona Martine Rose, ikona modnog New Yorka Marc Jacobs, kao i Virgil Abloh koji za potrebe ove suradnje "predstavlja" Los Angeles. Inače, rani uspjeh brenda Stüssy pripisuje se popularnosti u hip hop i skate te surferskim scenama. Brend su također prigrlile punk subkultura i druge ulične subkulture. U jednom intervjuu iz 1992. godine Stüssy je rekao: "Svi to nazivaju surferskom odjećom, ili urbanom uličnom odjećom. Ipak, namjerno je ne imenujem." Logotip koji je definirao marku i učinio je prepoznatljivom nastao je početkom 1980-ih nakon što je dizajner počeo ispisivati svoje prezime na ručno izrađenim daskama za surfanje. Logo je počeo koristiti na majicama, kratkim hlačama i kapama. Potpis je izveden iz potpisa njegovog ujaka Jana Stüssyja.

image
Martine Rose za Stüssy/Fotografija: Stüssy

Sa svakim od gradova koji predstavljaju neku vrst modnog odredišta napravljena je modna priča za ovu kolekciju. Stüssyja su tijekom njegove četiri desetljeća duge karijere upravo te urbane lokacije ponajviše inspirirale.

image
Rick Owens za Stüssy/Fotografija: Stüssy

Turneja ove kolekcije se privodi kraju u Tokiju gdje Takahiro Miyashita, zvani The Soloist, "pruža ruku" dizajneru kroz jedno vrlo limitirano modno izdanje.