Nekoliko mjeseci bilo je potrebno kako bi se naše shopping navike potpuno promijenile. Pandemija koja je zahvatila globalno tržište tome je kumovala, pa smo u nešto više od pola godine promijenili svoje shopping prioritete, liste želja ispisale su se nešto drugačijim modnim, beauty i lifestyle komadima, a za vrijeme lockdowna jedini način kupovine bio je - online.
Postalo je to novo normalno za sve, pa i za modnu industriju za koju su se online trgovine pokazale presudnima za ostanak na tržištu kojem se spremila nova kriza. Iako su potrošači postali štedljiviji, nisu se odrekli kupovine - promijenilo se samo kako i što kupujemo. Klasični i bezvremenski odjevni komadi i modni dodaci, minimalizam, ali i udobna odjeća za rad od doma, zatim dekorativa za interijere, oprema za radni prostor, sve kako bismo si uljepšali prostor u kojem smo boravili više nego inače, nadmašili su popularnost sezonskih trendova. Kako su zbog mjera zaštite trgovine morale zatvoriti svoja vrata, prednostima online shoppinga okrenuli su se i oni koji su od njega zazirali, što zbog nepovjerenja, što zbog stare navike tradicionalne kupovine. No, nakon otvaranja fizičkih trgovina, online ostaje sve omiljeniji način kupovine. Zašto i ne - kupujemo iz udobnosti naslonjača, sigurno je, a s nekoliko klikova je narudžba obrađena i plaćena.
Odjeća je i dalje najpopularnija stavka koja se kupuje online (65 posto), pokazuje istraživanje MasterIndex koje je za kompaniju Mastercard provela agencija Improve. Slijedi je potrošačka elektronika (55%) i kućanske potrepštine (49 posto).
Tako smo više skloni i novim načinima plaćanja kao što su mobilno i beskontaktno, na što je također utjecala pandemija koronavirusa - online kupnja prehrambenih, softverskih i gaming proizvoda je u porastu kao i beskontaktno plaćanje kao zdravstveno najsigurnije. Kupujemo putem računala, ali i putem mobitela (interes za online plaćanje putem mobitela postoji kod otprilike 70 posto ispitanika, a većinu usluga vezanih uz mobilno plaćanje koristi u prosjeku od 4 do 6 posto više korisnika nego lani).
Sve to ukazuje da su stari strahovi od internetskog shoppinga stvar prošlosti. Ono nije neki bauk, mada oprez nikada nije naodmet. Za početak, važno je znati otkuda naručujemo - to trebaju biti provjereni web shopovi i brendovi u kojima inače obnavljate garderobu. Nova shopping destinacija koju dodajemo na popis je Heraldi for men & women web shop na kojem će biti dostupno oko dvije tisuće muških i ženskih komada omiljenih dizajnerskih imena - Paul Smith, Canali, Dsquared2, Jacob Cohen od muških brendova i Jil Sander, Victoria Beckham, Red Valentino, Joseph - neki su od onih za žene. Inače, svi artikli koji će biti dostupni do sada su se mogli naručiti preko stranice Farfetch - Heraldi for men & women je jedan od rijetkih brendova iz Hrvatske dostupan na ovoj globalnoj platformi.
A osim pitanja vezanih za sigurnost plaćanja i pohrane podataka, druga stvar koje mnoge zabrinjava je - što ako naručim veličinu koja mi ne odgovara? To vam se možda već i dogodilo, pa prije nego što krenete u shopping, znajte koje su vaše mjere - izmjerite opseg grudiju, struka i bokova. Gotovo svaki web shop ima size-guide koji vodi kroz njihove veličine, a neki i nude preporučenu veličinu nakon što odgovorite na osnova pitanja o građi tijela i visini. Svaki brend ima svoje brojeve pa i individualni size-chart na kojem možete usporediti svoje mjere s njihovima. Fotografije i videi na kojima modeli nose artikle dodatno pomažu, kao i navedena visina modela, što je dostupno na većini web stranica. Ovako se ujedno izbjegava ona neželjena situacija povratka odjeće, a sam proces naručivanja je jednostavan - primjerice Heraldi for men & women web shop nakon registracije pamti broj kartice i sve kupovine koje su obavljene, a preko korisničkog sučelja možete, jednostavno, pratiti pošiljku.
Heraldi for men & women svim korisnicima Mastercard® kartica donosi i deset posto popusta na sve kolekcije - od 1. do 10. listopada. Korištenje Mastercard kartica će omogućavati i neke dodatne pogodnosti dostupne kroz cijelu godinu, kao što je poklon uz kupovinu.
Sada kada smo spremni za sigurno i jednostavno shopping iskustvo, iz ponude brendova dostupnih na novom Heraldi for men & women web shopu izdvajamo modne favorite za obnovu garderobe. Nova sezona donijela je neke nove modne trendove, no u prvom planu je capsule garderoba koju ćemo upotpuniti osvježenim modnim klasicima - mekano pletivo, klasični kaput, sako koji pristaje savršeno, nove čizme i kožna torbica su primjeri komada u koje se isplati uložiti. Ne zaboravite zaviriti i u posebnu outlet sekciju, s muškim i ženskim kolekcijama po super cijenama.