U jednoj od epizoda "Prijatelja", Joey otkriva čari muške torbice, no kako je nosio nešto što se smatra ženskim modnim dodatkom, odmah postaje predmetom ismijavanja. Apsurd ženske torbe u muškom svijetu tema je i jedne epizode "Seinfelda", a i više od dva desetljeća nakon, između muškarca i torbe i dalje se nalazi jaz ispunjen toksičnom muževnosti. Barem je tako na našim prostorima, negdje drugdje pak, muškarci su spremni na torbice već neko vrijeme - pogled na street style scenu u Parizu ili Milanu za vrijeme održavanja Tjedana mode donosi mnoštvo muških stylinga u kojima su torbe praktični i stylish dio outfita, čemu upravo možemo i svjedočiti.
Izvan svijeta modnih događanja, kao ponosni ljubitelji torbica već nekoliko godina su Harry Styles, Jared Leto, Frank Ocean i Tyler, the Creator, reper koji je ružičastu Chanel torbicu nosio još 2018. godine.
Hip-hop kultura sklona je propitkivanju toksične muškosti koja je bila prisutna u njezinim začetcima, pa ako neki od repera nosi luksuznu torbicu poput Chanela, za očekivati je da će se uskoro pojaviti na street style sceni - što se ispostavilo točnim. Uspon streetwear kulture i trendova koji vraćaju modne klasike devedesetih također je imao ulogu u prihvaćanju muških torbi na sceni i najčešće je tada riječ o modelima koji kombiniraju utility stil i praktičnost, no i dalje je prisutna bojazan i pitanja "Kako, kada i gdje nositi mušku torbu? Što staviti u nju, osim izgubljene muškosti?" Sve više muškaraca ipak prihvaća praktičnost, ali i stilski moment koji donosi torbica ispod ruke - a uz brisanje rodnih granica na modnim pistama, mlađi konzumenti opušteniji su prilikom biranja modnih dodataka i tako izlaze iz društveno nametnutih pravila.
Na modnim pistama, muške kolekcije pune su odličnih primjeraka, pa u posljednjoj Fendi kolekciji kultna Baguette torba postaje poželjni muški dodatak. Gucci također predvodi s androgenim modnim dodacima koji uključuju i torbe, s Harryjem i Jaredom kao najboljim ambasadorima. Kolekcije Virgila Abloha za muške Louis Vuitton linije ne izazivaju zgražanje već divljenje prema torbama. A treba imati na umu i da je luksuz fluidan biznis, a luksuzne torbice generiraju najviše profita modnim kućama i njihovim vlasnicima - zainteresiranih ima, kao i onih koji shvaćaju da torba u rukama muškarca zaista nije neki "bauk".