Odreći se društvenih medija danas znak je ultimativnog luksuza, pogotovo za brendove. U trenutku kad cijeli svijet pokušava imati što veću digitalnu prisutnost - jer mnogi ne mogu biti prisutni "uživo" zbog pandemije - samo si oni najveći mogu priuštiti izbrisati sve profile. Ili oni najarogantniji? U svakom slučaju, to je prije nekoliko dana napravila jedna od najpoznatijih modnih kuća, Bottega Veneta. Na čelu s Britancem Danielom Leejem, u posljednjih je nekoliko godina jedna od najbolje stojećih i najpopularnijih kuća, slavni ih obožavaju, svake sezone imaju neki "it" komad za koji se Instagram "otima"... Reklo bi se da su na vrhuncu popularnosti.
Ipak, upućenijima to i nije toliki šok. Lee je novu kolekciju predstavio u Londonu malenom krugu ljudi uz dvomjesečni embargo na fotografije, a Vogueu je rekao kako "ne vjeruje u digitalne modne revije". Svoju je karijeru započeo u Celineu dok je kreativna direktorica bila Phoebe Philo, poznata po svojoj zatvorenosti prema medijima i javnosti. U to vrijeme, Celine je jedva imao web stranicu, nije bilo kupovanja online, a to je samo dovelo do toga da su njihove trgovine postale ultimativno ekskluzivna mjesta, kao i njihovi komadi.
Prema podacima iz 2020., Bottega Veneta među top 10 je najprodavanijih brendova na svim većim online platformama, a njihovo nestajanje s društvenih mreža to bi moglo još samo pojačati jer se tako stvara dojam većeg ekskluziviteta. Naravno, to neće spriječiti celebove i influencere da se ne hvale svojim Bottega komadima, naprotiv.
Obožava ih Rihanna, koja ima cijelu kolekciju njihovih torbica, Hailey Bieber, koja je ove jeseni viđena u njihovom žutom kaputu s velikim resama, Kylie Jenner koja je za Božić nosila njihovu crvenu haljinu... No, radi li se o izražavanju stava ili samo o privremenoj taktici? Prije otprilike mjesec dana, Bottega Veneta objavila je kako traži globalnog community menadžera. Ako su ga pronašli, možda je ovo samo priprema za nešto veće.