Prema novom izvješću platforme Lyst, luksuznom modom dominiraju Talijani pa je tako Gucci i u trećem kvartalu ostao najpopularnije modno ime, a odmah iza njega su Prada i Valentino, koji su se popeli za jedno mjesto u odnosu na prethodno razdoblje. U top 10 našli su se i Miu Miu (peto mjesto), Fendi (sedmo mjesto), Diesel (osmo mjesto) te Versace (deseto mjesto). Bottega Veneta je zahvaljujući novoj hit torbi Kalimera sada na 11. mjestu, a odmah iza nje je luskuzna kuća Dolce&Gabbana.
Prada je u trećem kvartalu doživjela veliki skok - pretraživanje brenda poraslo je za 44 posto i time mu osiguralo najveći plasman do sada u Lystovom Indexu. Neki od najpopularnijih komada zbog kojih svi pričaju o brendu je bijela majica/potkošulja s logom, modni dodaci poput torbica i cipela te sunčane naočale. S druge strane, veliki skok u pretraživanju brenda doživio je i Versace i to zahvaljujući modnoj reviji u rujnu na kojoj je prošetala i Paris Hilton, a sličnim receptom poslužili su se i u Dolce&Gabbani - oni su se popeli za čak četiri mjesta zbog kontroverzne suradnje s Kim Kardashian.
Od ostalih brendova u top 20 našli su se Balenciaga, Dior, Louis Vuitton, Saint Laurent, Loewe, Nike, Jacquemus, Moncler, Adidas, Burberry i Off-White. Nova kategorija koju je Lyst uveo, a koja nam se jako sviđa su breakout brendovi, odnosno brendovi koji se probijaju i bilježe nagli rast, a koji nisu u top 20. Za ovaj kvartal top tri breakout brenda su Coperni, Jaded London i Chopowa Lowena.
Viralni trenutak kraja modne revije kuće Coperni dao je naslutiti da će brend doživjeti veliku popularnost. Haljina koja je doslovno nastala na pisti, na Belli Hadid, samo na TikToku je spomenuta više od milijun puta. Njihov trenutačno najpopularniji komad je Swipe torbica, a brend vole i podržavaju Kylie Jenner, Dua Lipa i Nicola Peltz.
Ipak, čak više od Copernija, pretraživanje je raslo za Jaded London - čije cargo hlače obožava Hailey Bieber te Chopowu Lowenu, dizajnericu čija je mini plisirana suknja postala jedan od it komada.