Loewe

Terapija bojama i povratak kultnog modela torbice

06. ožujak 2021.
Fotografija: Loewe 

"A Show in the News" nova je kolekcija brenda Loewe koji nam za jesen nudi - terapiju bojama.

Bi li žuta torbica mogla biti "ljekovita"? Ako se pita Jonathana Andersona mogla bi. Naime, njegov stilist Benjamin Bruno je tijekom zime dolazio u studio noseći jarke boje – poput žute i ružičaste, a svoje modne odabire je opravdavao kroz "terapiju bojama", odnosno da kada nosiš jarku, svijetlu boju – odmah se i osjećaš bolje. Anderson je odmah zaključio da je upravo to potrebno njemu – i brendu Loewe, čiji je kreativni direktor.

"Svima nam je potrebno malo terapije bojama, odjeće koja 'podiže', zaključio je Anderson koji je uspio privući pozornost novom kolekcijom "A Show in the News" u kojoj prevladavaju upečatljivi uzorci, avangardski oblici, upečatljivi modni dodaci, no najviše pozornosti privuklo je uključivanje spisateljice Danielle Steel, autorice čiji su se romani prodali u više od 800 milijuna primjeraka, u cijelu priču.

Na službenoj stranici možete poslušati podcast s Danielle Steel i Jonathanom Andersonom u kojem njih dvoje raspravljaju o modi i kreativnim procesima. Ona tu priznaje kako postaje sve opuštenija u kombinacijama kako je starija i voli se zabavljati kada su u pitanju stylinzi jer, kako kaže – "život je dovoljno ozbiljan".

Osim što je sve iznenadio s uključivanjem Steel i njezinog novog romana "The Affair", Anderson je osmislio i novine Loewe – s naslovom "The Loewe Show Has Been Cancelled", u kojima je uz kolekciju bilo predstavljeno i prvo poglavlje njezinog novog romana – na punih 26 stranica. One su kao prilog bile dostupne uz novine kao što su Le Figaro i Le Modne u Francuskoj, El Mundo u Španjolskoj, The Times u Londonu te u The New York Times i The Asahi Shimbun u Japanu.

image
Fotografija: Loewe

Kampanja je snimana pariškom restoranu Le Train Bleu, u Andersonovom uredu u sjedištu modne kuće, ali i u privatnom klubu u najpoznatijom pariškoj aleji Champs-Élysées.

image
Fotografija: Loewe 

"Vjerujem da će moda biti vrlo važna u idućem razdoblju, omogućit će ljudima da vrate samopouzdanje, da izađu i da se ponovno lijepo odijevaju. Cijela poanta kolekcije je: vjerujte, i dogodit će se", poručio je kreativni direktor koji je za jesen najavio povratak popularnog modela torbice – Amazona. Prvi put je predstavljena 1975., jedna je od najprepoznatljivijih Loewe modela, a u novoj sezoni stiže u verziji nappa kože, mekane i tople ili, pak u verziji od žakarda s anagramom – obje se odlično slažu i s upečatljivim, ali i s suptilnim komadima iz kolekcije. Osim nje, dolazi i nova linija torbica Puzzle, a od modnih dodataka tu su robusne čizme, elegantne gležnjače s visokom petom te nakit – upečatljive ogrlice i naušnice te narukvice.