Nakon bridal kampanje snimljene na ušću Neretve, modni dizajner Ivan Alduk sada je otkrio cjelokupni lookbook kolekcije od tridesetak modela. Fotografije kojima dizajner predstavlja sve kreativne novosti u novoj kolekciji vjenčanica za ovu godinu snimljene su u njegovu dućanu i showroomu na zagrebačkom Trgu kralja Tomislava 19, a iza foto objektiva se krije Sanja Jagatić.
Cvijet kala je poslužio kao lajtmotiv kolekcije vjenčanica, dok je kolekcija je bazirana na modelima koji prate liniju tijela ili pak idu u raskošnu A siluetu s obaveznim naglaskom na struku. Efektne tkanine i detalji su vizualno jako bitni, a osnova je izbor siluete i kroja koja najbolje laska figuri.
"Modna kampanja je izvrstan poligon za kreativno izražavanje i želja nam je uvijek snimiti nešto drukčije i posebno, a spoj ušća Neretve i ovih modernih vjenčanica je baš melem za oči. Svrha modne kampanje je zagolicati javnosti i ne otkriti sve adute na prvu već prenijeti informaciju da su vjenčanice spremne za isprobavanje. U ovom lookbooku otkrivamo mnogo više modela i detalja obzirom da je naglasak upravo na novim modelima vjenčanica, no za potpuni dojam uvijek zagovaram isprobavanje uživo gdje se buduće mladenke mogu upoznati s našim načinom rada te doživjeti potpuno iskustvo izbora vjenčanice u kojem joj pomaže i sam dizajner", komentirao je Ivan Alduk.
Model lookbooka je Irena Božić, a stručnjaci iz Marcela studija osmislili su jednostavan i efektan beauty look.