U vrijeme kada modna industrija traži novi smjer i nalazi se većinom na online platformama, kreativni direktor kuće Celine, Hedi Slimane mušku kolekciju za proljeće/ljeto 2021. godine predstavio je poput modnog dokumentarnog filma pod nazivom "The Dancing Kid". Inspiracija je Tik Tok s plesnim izazovima koji su ga preplavili, e-boys i mlada generacija koja se ponovno okreće skate kulturi.
Kolekciju čini pop punk stil s početka tisućljeća, pletivo u bojama, derutni traper i traper prsluci, a na pariškom moto-trkalištu nose je, naravno, zvijezde Tik Toka. Jedan od njih je i 19-godišnji Noen Eubanks koji je u prosincu prošle godine ostvario suradnju s Celineom i postao novo zaštitno lice modne kuće, a tada je ujedno sa serijom portreta pod nazivom "Teen Idol" najavio dizajnerovu fascinaciju ovom kulturom. Kroz kolekciju se provlači hommage popularnoj društvenoj mreži i mladoj generaciji, primjerice kroz jakne ukrašene LED svjetlima, kao posveta lampicama koje krase gotovo svaku teen sobu na svijetu. Sva odjeća koju je predstavio lako se može zamisliti na nekom od glazbenih festivala, iako su ove godine gotovo svi otkazani.
Dizajner je kazao kako je kroz ovaj modni dokumentarac želio napraviti portret generacije koja je iskoristila najbolje od situacije i pronašla način za kreativno izražavanje. Od situacije je najbolje uzeo i Hedi Slimane koji je iskoristio globalnu popularnost Tik Toka, najbrže rastuće društvene mreže na svijetu koja se pokazala kao sjajna platforma za luksuzne brendove. Dok modne kuće traže inovativne načine za predstavljanje kolekcija, ova je možda došla do najvećeg broja korisnika i do Z generacije, a Slimane je jedan od rijetkih koji je zaista iskoristio njezin potencijal. Autor soundtracka za kolekciju je reper Tiagz, koji je također postao viralan zahvaljujući Tik Toku - za kolekciju je napravio edit svoje pjesme "They Call Me Tiago". Uz to, neki od najpopularnijih Tik Tokera kolekciju su promovirali na svojim profilima.