Virtualni modni event

TikTok održava svoj vlastiti Tjedan mode

15. rujan 2020.
Fotografije: Imaxtree/TikTok
Lea Ladišić
Lea Ladišić

Tradicionalna četvorka - New York, London, Milano i Paris, plus TikTok. Društvena mreža najavila je svoj tjedan mode, čime je usput zaprijetila i Instagramu, na kojem se do sada konzumiralo najviše modnog sadržaja.

TikTok polako postaje prava modna destinacija na kojoj će luksuzni brendovi prezentirati svoje nove kolekcije. Louis Vuitton i Saint Laurent neki su od brendova koji će postati dio virtualnog TikTok tjedna mode i putem live-stream revija predstaviti novitete. 

Vijest o vlastitom tjednu mode društvena mreža objavila je ovog vikenda, kada je s održavanjem počeo i poznati Tjedan mode u New Yorku, dijelom održan fizički, dijelom digitalno. TikTok Fashion Week traje do 11. listopada, a osim spomenutih modnih kuća, kolekcije će predstaviti i Alice + Olivia, kuća koja je s Pumom napravila kolekciju samo za ovaj virtualni event, a svoju kolekciju za proljeće/ljeto 2021. predstavit će i JW Anderson. 

image
Saint Laurent na Tjednu mode u Parizu u veljači 2020. godine

TikTok je za vrijeme održavanja tjedna mode najavio dvije prezentacije tjedno, uz stilske savjete modnih stručnjaka i izazove. Zanimljivo će biti pratiti kako će na popularnoj društvenoj mreži izgledati modni event koji je u ovoj godini zbog pandemije koronavirusa dobio sasvim novo izdanje. Tradicionalni načini održavanja tjedana mode ostali su u 2019., a nakon Kopenhagena i New Yorka koji trenutno traje, i ostali gradovi kombiniraju digitalne i fizičke modne piste.

I Hedi Slimane inspirirao se ovom društvenom mrežom za Celine mušku kolekciju proljeće/ljeto 2021. godine, koju je predstavio poput modnog dokumentarnog filma pod nazivom "The Dancing Kid". Neko vrijeme ju je odbijala, ali modna industrija u suživotu s TikTokom dolazi do nove publike. Ipak, za većinu virtualne piste nikada neće zamijeniti one tradicionalne, u fizičkom izdanju.