To je tako 2020., složit ćete se. Ne kažemo to bez argumenata. Crocsice su u posljednjih nekoliko godina strpljivo čekale svoj trenutak pod suncem, gradeći reputaciju suradnjama s Drew Barrymore i Post Maloneom, Justinom Bieberom i Balenciagom. A onda je došla karantena 2020. i odjednom nitko više ne želi nositi normalne cipele. Sve što želimo je da nam je udobno. I tu na scenu dolaze Crocsice, najružnija i najudobnija obuća ikad.
Kuća Balenciaga je, u duhu "ružne mode", zamislila Crocs platforme, a svoje vizije Crocsica imali su umjetnici Vivienne Tam i Takashi Hurakami te brendovi Barney's New York, Rare, Beams, Vera Bradley i drugi.
Zbog svega toga, cijena im je porasla, i to drastično. Na platformi Stock X, koja se bavi preprodajom i prodajom rabljenih stvari, Crocsicama je cijena veća za osam puta u posljednja tri mjeseca, kažu iz te kompanije.
"Od siječnja, cijena preprodaje Crocsica porasla je za 80 posto. Tada je par bio 97 dolara, a danas je 175 dolara", rekao je Jesse Einhorn iz StockX-a.
Trenutak koji je napravio razliku bila je suradnja s glazbenikom Post Maloneom 2018., čija se kolekcija rasprodala gotovo odmah. Tada su cijene počele rasti, kao i njihova reputacija. Najnovija suradnja s Justinom Bieberom samo će učvrstiti njihovu poziciju na tržištu, a zima u vrijeme pandemije definitivno će im pomoći.
Kao pravi ambasador brenda, Bieber je već nekoliko puta viđen u javnosti u svojim udobnim Crocsicama, a i drugi celebovi znali su se pojaviti na paparazzi fotografijama u toj obući, najčešće dok obavljaju kupovinu ili idu u šetnju.