Ivan Alduk se u novoj kolekciji pozabavio bojama, modelima koji laskaju tijelu i kako je rekao, želio je svima ponuditi mogućnost "modnog tindera". Dakle, sami birate željeni model, veličinu i jednu od sedam dostupnih boja kako bi nastao savršeni "partner" - nova haljina, hlače, top ili kombinezon. No, zvijezda proljetne kolekcije je i novi modni dodatak - mikro torbica od kože koja je dostupna u šest nijansi. Nosi ime "Mignonne" i predstavljena je u sklopu "Smiley" kampanje kojom je dizajner želio ponuditi nešto sasvim drugačije.
"Moramo si priznati da je danas izuzetno teško predstaviti nešto novo, privući pažnju javnosti, struke i klijenata jer smo svi pretrpani informacijama i podražajima te asimilirani na iste. Na prvom sastanku oko nove kampanje, fotografkinji Jeleni Balić sam rekao da ne dolazi u obzir klasično lijepa kampanja s cvijećem i eteričnim izvijanjem modela već hoću sirovo, nesavršeno, životno, šokantno i neočekivano. Mislim da naši životi tako zadnje dvije godine izgledaju, stoga sam htio da naša kampanja bude pečat vremena. Nakon ovakvog projekta više ne možete predvidjeti što ću napraviti sljedeće, a zar to nije čar koju jedan modni brend treba nuditi?", govori Alduk o kolekciji koja donosi preko trideset novih modela.
Novo, neočekivano, uzbudljivo i drukčije - dizajner je uspio u svom naumu i predstavio novi vizualni izričaj koji provocira, izazova reakciju i privlači našu pažnju.
"Uvećavamo izobličene vizuale kako bismo vidjeli nove modele haljina, uvećavamo i ovog muškog modela koji nam je ponudio ne samo savršeno tijelo već i 'komad kože koji želimo a kojim je sakrio svoj komad'.Torbice u prodaju dolaze za nekoliko dana, a kolekcija je već dostupna na adresi Trg kralja Tomislava 19 u Zagrebu, a uskoro i na alduk.hr.
Kampanja je nastala pred objektivom Jelene Balić, Ivana Brajdić je odigrala ulogu modela, Dajana Pajkić zaslužna je za make-up, a za kosu Jasmina Salo za YS Parlour salon.