Stockholmska dizajnerica Ingrid Berg jedna je od onih na koje vrijedi obratiti pozornost: ova 19-godišnjakinja predstavila je novu kolekciju za proljeće/ljeto 2021. svojeg brenda Iggy Jeans koji je kao stvoren za generaciju Z, odnosno sve one kojima se sviđa takva estetika i filozofija.
Iggy Jeans brend je koji postoji već pet godina, što znači da ga je Ingrid pokrenula kada joj je bilo tek 14, a uspjela se probiti na tržištu zahvaljujući trapericama s prepoznatljivim detaljima u ružičastim i neonsko žutim nijansama čime se priklonila Y2K estetici koja osvaja Skandinaviju.
Probila se i zahvaljujući suradnjama, osobito onoj s brendom Rodebjer s kojim je kreirala upcycled kolekciju koristeći njihov stari dizajn, a sve je krenulo iz jednostavnog hobija jer je Ingrid uživala nanoseći razne boje na traperice.
Prva suradnja bila je s brendom orjanandersson gdje je s vlasnikom dogovorila malu kolekciju od 10 komada koja je bila dostupna 2017. i zahvaljujući kojoj je već iduće godine njezin brend bio na rasporedu na Tjednu mode u Stockholmu, nakon čega je čak i Vogue pisao o njoj.
"Punk s dozom bezbrižne zabave", rečenica je s kojom ona opisuje svoj brend, a za kolekcije se inspirira u slobodno vrijeme, kada čita feminističku literaturu, ali i proučava Instagram profile studenata umjetnosti.
"Većinom me inspirira osjećaj nakon čitanja knjige, slušanja glazbe ili uživanja u umjetnosti. Mnogo mojeg dizajna proizlazi upravo iz glazbe, odnosno toga kako se osjećam kad je slušam", otkrila je Ingrid, na koju je zapravo najviše utjecala baka, jedna od osnivačica 10-gruppen, odnosno 10 Swedish Designers - kolektiva osnovanog sedamdesetih godina prošlog stoljeća kao odgovor na masovnu produkciju u to vrijeme.
Ono što govori da će uvijek biti filozofija koje će se pridržavati su upcycling i održivost jer "ne možemo živjeti u svijetu u kojem ne razmišljamo o resursima".