Iggy Jeans

Traperice koje su osvojile Skandinaviju

06. rujan 2021.
Fotografije: Imaxtree
Gloria Glam

"Punk s dozom bezbrižne zabave", tako 19-godišnja vlasnica brenda opisuje svoje traperice čija je nova kolekcija nedavno predstavljena na Tjednu mode u Stockholmu.

Stockholmska dizajnerica Ingrid Berg jedna je od onih na koje vrijedi obratiti pozornost: ova 19-godišnjakinja predstavila je novu kolekciju za proljeće/ljeto 2021. svojeg brenda Iggy Jeans koji je kao stvoren za generaciju Z, odnosno sve one kojima se sviđa takva estetika i filozofija. 

Iggy Jeans brend je koji postoji već pet godina, što znači da ga je Ingrid pokrenula kada joj je bilo tek 14, a uspjela se probiti na tržištu zahvaljujući trapericama s prepoznatljivim detaljima u ružičastim i neonsko žutim nijansama čime se priklonila Y2K estetici koja osvaja Skandinaviju. 

Probila se i zahvaljujući suradnjama, osobito onoj s brendom Rodebjer s kojim je kreirala upcycled kolekciju koristeći njihov stari dizajn, a sve je krenulo iz jednostavnog hobija jer je Ingrid uživala nanoseći razne boje na traperice. 

Prva suradnja bila je s brendom orjanandersson gdje je s vlasnikom dogovorila malu kolekciju od 10 komada koja je bila dostupna 2017. i zahvaljujući kojoj je već iduće godine njezin brend bio na rasporedu na Tjednu mode u Stockholmu, nakon čega je čak i Vogue pisao o njoj.  

"Punk s dozom bezbrižne zabave", rečenica je s kojom ona opisuje svoj brend, a za kolekcije se inspirira u slobodno vrijeme, kada čita feminističku literaturu, ali i proučava Instagram profile studenata umjetnosti. 

image

 

"Većinom me inspirira osjećaj nakon čitanja knjige, slušanja glazbe ili uživanja u umjetnosti. Mnogo mojeg dizajna proizlazi upravo iz glazbe, odnosno toga kako se osjećam kad je slušam", otkrila je Ingrid, na koju je zapravo najviše utjecala baka, jedna od osnivačica 10-gruppen, odnosno 10 Swedish Designers - kolektiva osnovanog sedamdesetih godina prošlog stoljeća kao odgovor na masovnu produkciju u to vrijeme. 

Ono što govori da će uvijek biti filozofija koje će se pridržavati su upcycling i održivost jer "ne možemo živjeti u svijetu u kojem ne razmišljamo o resursima".