Kada je riječ o luksuznom modnom dodatku u koji se isplati investirati, malo koji brend može konkurirati Chanel torbama. A sudeći po street styleu s ulica Kopenhagena, Chanel je traženo ime kada su luksuzne torbe u pitanju. S razlogom, jer osim što su modni evergreen koji bez obzira na godine simbolizira elegantni i luksuzni look, njihova vrijednost od trenutka kupovine s godinama će samo rasti.
Kao prvi na modnom kalendaru, skandinavski tjedan mode vodeći je od pokazatelja trendova koji nas očekuju u novoj sezoni, a cool Skandi djevojke modna su inspiracija i izvan granica svoje zemlje. U pandemičnom svijetu koji je posljedice ostavio na industriju mode, promijenilo se stanje na tržištu luksuznih brendova, pa i prioriteti kupaca. S dolaskom krize okrećemo se minimalizmu, ulažemo u klasične predmete koji su nosivi bez obzira na trendove. Tako su, osim cozy komada, skupocjene torbice kultnog statusa tražena roba, barem koliko su nam Skandinavke pokazale.
Između raskoši Bottega Veneta modela, vintage torbica brenda Prada, pletenog cekera iz ponude kuće Loewe, Chanel je ipak brend čije su se torbice pokazale kao must have za proljeće 2021.godine. Chanel 19 i Chanel 2.55, predstavljen davne 1955. godine kao najpoznatiji modeli viđaju se u mini, midi i maksi izdanjima, u različitim bojama i od različitih materijala, kože ili tvida, a ispod ruke trendseterice nose i one modele s ne toliko zvjezdanim statusom, no i dalje jednako chic i bezvremenskog stila - primjerice s logom dvostrukog C kojeg je Karl Lagerfeld donio na scenu u 80-im godinama. Ne zaboravimo niti na Chanel sandale - najtraženiju obuću ovoga ljeta koja nije zaobišla niti ulice Kopenhagena pa se u outfitima stiliziraju one klasične od crne kože, pastelno plave ili pink...dovoljno su chic za elegantni look, a dovoljno ležerne za dnevni ili sportski styling - kombiniraju se zato na razne načine.