Sve prolazi, bucket torbe ostaju. Modni dodatak bezvremenskog duha stalno je prisutan na modnoj sceni, provlači se kroz ovu godinu kao must have, a tako će ostati i u 2021. godini. Ako možemo birati jedan modni dodatak za sljedeću godinu, neka to bude bucket torba!
Zbog svog praktičnog i estetski zanimljivog naličja, bucket torba omiljena je već godinama. Početkom 2010.proslavile su je Rachel Mansur i Floriana Gavriel iz kuće Mansur Gavriel. Minimalistički dizajn postao je toliko popularan da je ova torba obilježila to razdoblje, a Business of Fashion nazvao ju je prvom 'it' torbom nakon recesije. Povijest bucket torbi ipak je nešto duža: Louis Vuitton kreirao je prvu u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, i tada je namijenio za prenošenje boca šampanjca, kako se ne bi razbile prilikom nošenja. Danas u njima možete nositi šampanjac, ali i mnogo više od toga. Poprimile su raznolike veličine i boje, rađene su od kombinacije kože i tkanine, u Pradinom slučaju od najlona.
U kolekcijama brendova ove su godine bucket tobe bile česte, a sve ih je odlikovala neutralna paleta boja i ne pretjerano ekscentričan look, pa tako slijede val modnog minimalizma. Loewe s Balloon modelom prednjači kada je popularnost u pitanju, s retro vibrom privlači i model kuće Celine, a za rock-glam vibru bira se Chanel, koji kombinira boje i svoj prepoznatljivi lanac kao ukras. U svakom se slučaju radi o dobroj investiciji, jedna bucket torba nosiva je godinama nakon kupnje, bez obzira na aktualne trendove.