U eri Zoom sastanaka i video poziva, nakit je preuzeo ulogu efektnog modnog dodatka koji na sve načine pokušava biti drugačiji, zanimljiviji i neobičniji. U tom smjeru idu i trendovi, pa dok u Instagram kulturi vlada minimalistička i suptilna ogrlica s tankim lancem, dizajneri su zamislili nešto sasvim drugačije.
Nakit iz kolekcija za aktualnu sezonu nikako nije suptilan, dapače, dovoljan je dodatak kako bi se outfit transformirao. I zaista je prigodan za virtualna vremena - naušnice i ogrlice glavni su motivi viđeni na modnim pistama. Debeli lanac u raznim varijantama vodeći je trend sezone koji je već zaživio i na ulicama, a tek s proljetnim i ljetnim danima u prvi plan će doći komadi u duginim bojama, koji idealno pristaju vrućim ljetnim danima.
Statement lanac
Zanimljiv je i trend isticanja modne pripadnosti određenoj kući - primjerice Chanel i Jacquemus na ogrlicama predlažu minijature svojih torbica, kada ih već ne možete nositi van, stavite ih oko vrata. Uz modni dodatak kao motiv nakita, ponovno je popularna logomanija, odnosno logo modne kuće koji se najčešće njiše sa zlatnog lanca.
Dugine boje
Modne kuće alternativnijeg stila okrenule su se srebrenim materijalima - Givenchy i Marine Serre uz apokaliptičnu modu predlažu glomazne komade nakita neobičnih oblika.
Upečatljive naušnice
U svakom slučaju, nakit je sve samo ne običan, trenutno gotovo sve može dobiti ulogu ogrlice ili narukvice, bitno je da se izlazi iz granica normale. Kada su naušnice u pitanju, igrajte na veliko, a one koje su sklone izgubiti jednu od naušnica mogu predahnuti jer upečatljivi komadi nose se samo na jednom uhu.