Činjenica je, ne žele svi muškarci nositi Calvin Klein gaće koje će nonšalantno viriti ispod traperica. Oni koji od donjeg rublja žele nešto više ipak - nemaju puno opcija. Barem nisu imali do nedavno, a s novim sexy men's lingerie pokretom i seksualnom revolucijom, stvari se mijenjaju, a barijere se ruše. Otvara se novo poglavlje muškog donjeg rublja, sve s ciljem oslobođenja i izražavanja.
Ako se pitate postoji li tržište za izazovnije muško rublje, odgovor je - itekako da. Dovoljno je pogledati brojke brendova koji su odlučili proširiti izbor muškog rublja. Rihanna je recimo u svoju Savage x Fenty liniju donjeg rublja među prvima uključila muškarce i ponudila im drugačije donje rublje - transparentne i mrežaste tkanine, tange, čipku, klasične ali "lijepe" bokserice... A kolekcija se rasprodala kroz dva dana. I Leak NYC jedan je od brendova koji djeluje s ciljem oslobođenja seksualnosti, za svaki rod i spol. Ideja iza brenda? Dekonstruirati klasičnu binarnu podjelu na muško i žensko izražavanje kroz seksualno pozitivni dizajn rađen za ljude svake veličine i rodnog identiteta. Osnivač brenda i dizajner Louis Dorantes inspirirao se gender-fluid estetikom i modom kojoj je pretežno svjedočio u queer noćnim klubovima gdje su se granice redovito pomicale. Naime, umjetnici i svi koji su se željeli izraziti na plesnom podiju, ali i na društvenim mrežama ograničenu su na rublje dizajnirano za žensko tijelo. Njegovo rublje – prilagođeno i muškoj anatomiji, prvotno je bilo namijenjeno za plesni podij, zatim i za spavaću sobu. Zapravo, manje je važno, jedini cilj je ponuditi komade s kojim se svatko može izraziti na način na koji želi. To uključuje gaćice, bodije, tank topove, mrežaste komade...
Na tržište sa sex&body positive porukama istupa sve više brendova, pa čak i onih koji pripadaju u mainstream te koji dopiru do velikog broja kupaca. I takve kolekcije redovito su rasprodane. Seksepilno i lijepo donje rublje podiže samopouzdanje i raspoloženje, bez obzira na to nosimo li ga za sebe ili za nekog drugog. Dok se takva poruka odašiljala isključivo prema ženskom dijelu tržišta, s novom generacijom koja traži više mogućnosti, uključenosti i inkluzivnosti, seksi donje rublje napokon se otvara baš svima - cis, gay, queer, svim veličinama i raznim ukusima.
"Već pola svjetske populacije želi ovakvu ponudu, ako gledamo samo u kontekstu veličine tržišta. I postoji dio populacije koji je apsolutno za takvo rublje", rekao je Guido Campello, nasljednik tradicionalnog talijanskog brenda rublja Cosabella, osnovanog 1983. godine. Od prošle godine u ponudi su im čipkaste muške gaćice, prozirne tange i rublje u bojama. Rekao je - "Nisam siguran hoću li uz gay populaciju i nebinarne osobe privući i tipove, ali već sam nagovorio svog oca, a potražnje svakako ima".
Postoji cijela nova generacija kupaca koji su okrenuti inkluzivnosti i slobodnom istraživanju seksualnosti, i ne boje se satenskih gaćica ili seksi potkošulje. S druge strane, izazovno donje rublje za muškarce nije potpuno novi pojam. Ono zapravo datira još iz 1920. godine, a bilo je prisutno i u Sovjetskoj Rusiji. Tadašnje elitno muško rublje rađeno je od delikatnih tkanina koje se smatraju "tipično ženskima", poput svile, satena, izvezenih detalja na gaćicama i čipke. Sa sedamdesetim i osamdesetim godinama na zapadu dolazi do seksualne revolucije koja postaje mainstream, osobito s editorijalima Calvina Kleina i Jockeyja koji kroz fotografije među prvima objektiviziraju muško tijelo i prikazuju ga kao seksualni objekt. I časopis International Male, pokrenut u sedamdesetima koji se smatra Victoria'a Secret magazinom za muškarce, prikazivao je isključivo muška tijela u donjem rublju, uz visoko stilizirane modne editorijale. Primarno se proslavio među gay populacijom, no generalno, časopis je pridonosio seksualnom oslobođenju.
Već desetljećima unatrag, nedostaje prezentacija svakog tijela u donjem rublju, a jedino što je postalo prihvatljivo jest vidjeti savršeno žensko tijelo u čipkastom grudnjaku. U novoj eri se ruše barijere, eliminira toksična muškost, a donje rublje od delikatnih materijala i tkanina za svakoga je tko ga želi nositi i osjećati se dobro u njemu. Sudeći po potražnji, i oni muškarci koji traže tradicionalno rublje zagrijavaju se za nešto drugačiji izbor koji će se nositi ispod odjeće.