Tko je Carlos Nazario?

Upoznajte stilista kojeg obožava cijela industrija

13. ožujak 2021.
Fotografija: Instagram

Pripadnik mlađe generacije, stilist koji je uspio unatoč skromnom podrijetlu i nedostatku formalnog obrazovanja, Carlos Nazario jedan je od najtraženijih u poslu trenutno.

Naomi Campbell i Lizzo za američki Vogue, Alexandria Ocasio-Cortez za Vanity Fair, Megan Thee Stallion za i-D, stotinu ne slavnih žena za talijanski Vogue... Samo je dio naslovnica koje je prošle godine stilizirao Carlos Nazario. Ove godine upisao je već Rosaliju za Vogue, Travisa Scotta i ponovno Naomi za i-D, još jednu naslovnicu talijanskog Voguea, a u neke od njegovih značajnih radova svakako treba uvrstiti Rihannu za Garage, Gigi Hadid za W, Solange za T magazin. 

Ovaj 32-godišnjak trenutno je najpoželjniji stilist u modnoj industriji, no najponosniji je na rad za talijanski Vogue, kad je u suradnji s Pradom stilizirao stotinu žena za stotinu verzija naslovnice, a jedna od njih bila je i njegova baka Efna. Ona ga je odgojila nakon razvoda roditelja i uvijek podupirala u svim ambicijama. Znao je da želi raditi u modi, ali isto tako je znao da nije fotograf ni dizajner. Tek kad je prohodao s jednim stilistom shvatio je da je to - to.

Počeo je čitati sve što je mogao, a zatim odlučio spakirati se i otišao - u Pariz. Nije imao posao, novca ni znanje jezika. No, snalazio se godinu dana, upoznavao modne fotografe i učio posao. Nakon povratka u New York, dobio je prvo pripravništvo za magazin W, a zatim je radio za Marca Jacobsa i londonski Love magazin. Ohrabren iskustvom, poslao je mail stilistu Johnu McKenni i tražio posao. Postao je njegov asistent i na tom mjestu ostao pet godina. Priznaje kako nije vjerovao da može uspjeti. 

"Stalno sam mislio da nisam dovoljno dobar, ili dovoljno bogat i bijel - svi drugi u poslu bili su obrazovani, a ja sam bio samo klinac iz Queensa koji nikad nije završio koledž", rekao je. No, uskoro je krenuo kombinirati dotadašnje iskustvo s kolegama i kolegicama iz mladosti - i iz svog društvenog kruga. 

"Svoje rane radove opisao bih kao crnce koji izgledaju predivno i nose jako kvalitetnu odjeću. To ne bi trebalo biti jedinstveno, ali u to vrijeme baš je tako bilo", rekao je.

Trenutno je vanjski urednik u američkom i talijanskom Vogueu, glavni umjetnički direktor u magazinima i-D i Hood by Air, a redovno surađuje i s brendovima poput Lanvina, Burberryja i Johna Elliotta, kojima stilizira revije i kampanje te savjetuje u vezi fotografije i castinga. Jedan je od pripadnika mlađe generacije radnika u modi koji aktivno radi na mijenjanju pojma ljepote, najčešće pomno birajući modele i dizajnere te fotografe s kojima će raditi. 

"Industrija u kojoj je moja generacija, a i oni stariji od nas, počela raditi više ne postoji. Mnogima od nas to teško pada, ali to je činjenica. Ja se zabavljam i uzbuđen sam što sam dio generacije koja će redefinirati ono što radimo te prilagoditi industriju novom svijetu", smatra Nazario.