Arhitekt po struci, DJ i jedan od najvećih dizajnera današnjice Virgil Abloh popeo se na još višu stepenicu u modnoj industriji. Kako je potvrđeno, grupacija LVMH kupila je većinski udio njegovog brenda Off-White, a dizajner u luksuznom konglomeratu sada ima još veću ulogu i više moći. Osim što nastavlja voditi mušku liniju francuskog brenda Louis Vuitton i svoj brend Off-White, Virgil će raditi na razvijanju novih brendova, a poslovat će i u granama koje nužno nisu vezane s modom, od hotela do pića. "Dobio sam mjesto za stolom", kazao je Abloh o novom poslovnom dealu, koji označava i korak naprijed za sve Afroamerikance koji i dalje u modnoj industriji nailaze na rasizam i neravnopravnost. Off-White će ovime postati pravi multi-line luksuzni brend, smatra dizajner čije je prednosti i svježu kreativnu energiju čelnik LVMH-a Bernard Arnault odavno prepoznao.
Točnije, 2018. godine kada je smjestio Virgila Abloha na čelo muške linije Louisa Vuittona. Nisu svi bili sigurni je li to pravi potez, shvaćan neozbiljno i kao netko tko luksuznu modu miješa s hoodicama i uličnom modom, mnogi su strahovali za budućnost slavne francuske kuće i smatrali da Abloh tamo ne pripada, no već prvom kolekcijom skeptike ostavlja bez riječi i donosi kolekciju koja je zaradila ovacije. U savršeno krojene sakoe i odijela utkao je svoj dizajn koji donosi duh ulice i otvorio novo poglavlje za LV. Početno nepovjerenje je dolazilo i iz straha od novog - koje je na tržištu pronalazilo kupce, Abloh je kao outsider donosio nešto drugačije, svježe i u duhu nove generacije - pa možda ne posjeduje iskustvo poput nekih dizajnera, no razumijevanje potreba tržišta i utjecaj koji ima je neosporan, čime je i izgradio uspjeh. Te godine, nalazi se i na Timesovoj listi 100 najutjecajnijih osoba, a kreira i outfit Serene Williams za U.S. Open 2018.
Kako su se granice luksuzne i ulične mode sve više brisale, nakon Abloha ubrzo su i ostale modne kuće krenule njegovim stopama, od Diora koji lansira suradnju s Air Jordanom do Balenciage poznate po oversized puffer jaknama i ispisanim logoima. Ono što uvijek poručuje, a napravio je isto i nakon zaključenja novog posla, je poticaj svim mladim dizajnerima da mogu uspjeti u svijetu mode koji se svakome tko nije njezin dio čini nepristupačnim i veoma neprijateljski raspoloženim terenom.
Abloh, rođen u Chicagu, šivati je naučio od majke, a nakon završene arhitekture, na projektima surađuje s Kanyeom Westom, pa zatim s njim i stažira u Fendiju 2009. godine - CEO Louis Vuittona, Michael Burke, tada je izjavio kako je impresioniram energijom koju je dvojac donio u atelje i kako od tada pomno prati njegovu karijeru. Tri godine kasnije Abloh lansira svoj modni brend Pyrex Vision. Tada je na Ralph Laurenove deadstock košulje od flanela printao natpis Pyrex uz broj 23 (kao posvetu njegovom heroju iz djetinjstva Michaelu Jordanu) i prodavao ih za petstotinjak dolara. Godinu nakon nastaje Off-White, multi-platforma koja kombinira modu, umjetnost, glazbu i ulicu, a dizajner je definira kao "sivu zonu između bijele i crne, što je boja Off-White".
Od tog trenutka, brend prikuplja sve više pažnje javnosti, ali i celebrityja koji ga primjećuju, od Kanyea Westa do Beyonce koja nosi njegove komade 2015. godine i stavlja ga na radar širokim masama. Abloh spretno kombinira uličnu modu s luksuzom i dizajnerskim umijećem, krojevima i materijalima, ostvaruje uspješne suradnje s Ikeom, Evianom i sličnim brendovima, dok ona sa sportskim brendom Nike sneaker kulturi daje novi vjetar u leđa i čini tenisice novim luksuznim simbolima prestiža. Posljednja u nizu je ona između Nikea i Louisa Vuittona, koja je odmah generirala ogromni hype koji će zasigurno LVMH-u donijeti itekako dobru zaradu.
Uz sve to, Virgil je DJ, influencer, kreativni direktor i osoba s velikim brojem slavnih prijatelja koji teže njegovom stilu. Oko sebe je stvorio svojevrsni kult ličnosti koji ga čini jednim od najsnažnijih persona u ovoj industriji, ali i šire. Kao dizajner novog doba, njegov utjecaj uspoređuju i s Karlom Lagerfeldom. Dodatno je to potvrđeno potpisanim poslovnim dogovorom kojim se penje na novi level.
"Bili smo generacija zainteresirana za modu, a nismo smjeli u njoj biti prisutni. Vidjeli smo to kao priliku za sudjelovanjem i stvaranjem nove kulture, na neki način, mislim da smo u industriju donijeli više uzbuđenja", izjavio je o svojim početcima.
Kao začetnik streetweara, iznenadio je izjavom još 2019. - "Mislim da će ulična moda uskoro umrijeti, a zamijenit će je vintage, koji skriva pregršt sjajne odjeće jer - koliko hoodica još možemo poželjeti imati?" Ne kažemo da je tako isključivo zbog njega, no istina je kako je vintage u 2021. godini uzeo svoj zamah...