Redken experience

Večer za pamćenje i duh New Yorka u Zagrebu

13. rujan 2021.
Fotografije: Promo 
Sponzorirani sadržaj

Bogata povijest, koja i dan danas kreira trendove, preplavila je zagrebačku Tvornicu Kulture za događaj za koji se tražila karta više.

Težnja za što ljepšom, zdravijom i sjajnijom kosom, danas je česta tema brojnih razgovora, pogotovo u salonima ljepote u koje odlazimo baš iz tog razloga. Beauty indutrija, definitivno je jedna od najbrže rastućih, a tržište kao da iz dana u dan, servira novitete koje je nemoguće odjednom isprobati. Kada je riječ o tradiciji i kontinuiranoj kvaliteti, Redken je ime koje definitivno opravdava navedene karakteristike.

image
Ivana Mijatović, Renata Novak, Andrea Tunjić i Sandra Jelavić

Davne 1960., nastaje brend koji sve do danas broji milijune vjernih zaljubljenika i korisnika. Glavna osnivačica – Paula Kent, revolucionirala je profesionalnu industriju njege kose za stiliste i klijente, a njezina opipljiva predanost znanosti i prije svega njezina osobnost, pomogli su brendu da postane ono što je danas. U tome joj je pomogao i poznati kemičar – Jheri Redding, koji je razvio proizvode niske pH vrijednosti za Paulinu tada, osjetljivu kosu.

image
Marko Listeš Marin (Living Room)

Zagrebačka Tvornica Kulture, ovoga je vikenda zasjala u pravom i dostojnom Redken sjaju. Hair Show, koji je predvodila edukatorica i voditeljica projekta - Lea Dolezil, definitivno je ukrao svu pažnju prisutnih. Uz Leu, na pozornici su se pojavili i svoja umijeća predstavili i Redken saloni, zajedno sa svojim artistima. Marko Listeš Marin (Living Room), Nikola Blažinčić (Nikola Blažinčić Hair) i Mario Vidaček (VIDA hairdressing), pripremili su show za pamćenje, a inspiracije definitivno nije nedostajalo.

image
Marko Listeš Marin
image
Mario Vidaček (VIDA hairdressing)
image
Nikola Blažinčić (Nikola Blažinčić Hair)

Poseban segment naziva Redken Brews, u kojem su sudjelovali Marko Matijević (Marco‘s Barbershop), Marko Dubovečak (Aesthete) i Nikola Podgajski (MIČ styling), prikazali su uvijek urbane i svakodnevno nosive, novitete za muškarce.

image
Marko Dubovečak (Aesthete)
image
Marko Matijević
image
Nikola Podgajski

Redken prvi put salonima i frizerima predstavio znanost i poslovno obrazovanje 1971. i to uspješno čini sve do danas, a prvi simpozij poput ovog, održan je 1974. godine. Sve su to dokazi koji idu u prilog tome da je riječ o brendu koji već godinama kreira trendove u svijetu kose kada je riječ o bojama, stylingu i neizbježnoj njezi kose, koja se temelji na personaliziranom pristupu. Svaki klijent je individua za sebe, a Redken svojim dugogodišnjim prisustvom, to itekako dokazuje.