Nova kampanja hrvatskog brenda Klisab za proljeće 22 zastupa estetiku inkulzivnosti. Različiti karakteri i različite modne osobnosti nose Klisab komade prepoznatljive estetike, a pritom nositelji ne gube svoj stilski ID.
"Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo Klisab dizajn stiliziran na nama neočekivan način", kažu dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić. Nova kampanja izraz je te otvorenosti koju Klisab odjeća ima.
U novoj kolekciji izdvajaju se sakoi, baloneri i odijela - komadi koji su investicija u garderobi koja prelazi okvire trendova. U proljetnoj sezoni donose ručno oslikani baloner i sako, sivo odijelo s bijelim konturama, a efektni su i komadi u jarkim bojama, poput hlača širokih trapez nogavica, topa i sakoa u narančastoj nijansi, kreacije koje funkcioniraju u kompletu, kao i samostalno u nekim drugim stilskim pričama.
Kampanju je fotografirao Filip Koludrović, producirao Nikola Beban, za make-up je zadužen Saša Jokovića za Estée Lauder uz asistenciju Marka Tolića, za kosu Mijo Majhen, a stilistica je Ana Nikačević s asistencijom Marcele Vrček.