Čudni su putevi modnih zbivanja, pa u 2021. i dalje svoje mjesto pod reflektorima pronalaze Crocs natikače. Navodno, ova godina će proći u njihovom znaku - nose ih celebrityji, influenceri, modna industrija ih voli, što govori da je Crocs - u trendu. Izvješće platforme Lyst za 2020. godinu smjestilo ih je na popis top 10 najtraženijih komada godine, uz Arizona Birkenstock natikače i Nike tenisice, a mjesečno su se pretraživale oko 135 tisuća puta. Kako je riječ o iznimno udobnom paru obuće, popularnost tada možemo pripisati trendu udobnosti koji je dominirao za vrijeme karantene, pa su ovakvi "kućni" komadi bili na cijeni.
No polako se vraćamo prema eleganciji i glam lookovima, udobnosti nam je dosta, a Crocsice su i dalje tu. Nose ih Justin Bieber, Pharell Williams, Ariana Grande, influenceri ih stiliziraju u ekstra sređenim izdanjima. Bilo da ih mrzite ili volite, Crocs izgleda ostaje na modnoj sceni još neko vrijeme.
Brend gumenih natikača nastao je 2002. godine isključivo za funkcionalne potrebe osoblja na brodovima, a kasnije postaju izbor i za radnike u zdravstvenom sektoru te za sve one koji cijeli dan provode na nogama. No moda voli koketirati s ružnim i pomicati granice onoga što se smatra lijepim, pa su se Crocs natikače počele pojavljivati u kontekstu modnog predmeta koji je ružan - ali poželjan. Još 2017. Christopher Kane impresioniran udobnim natikačama uvrštava ih u svoju kolekciju.
"Volim što su pomalo čudne i što će ih netko percipirati kao ružne. Jako su naivnog, dječjeg izgleda, što mi se sviđa", komentirao je dizajner.
Godinu dana kasnije, u svom stilu, to radi i Demna Gvasalia za Balenciagu. Uz dodatak platforme i još papreniju cijenu, Crocs modeli s potpisom Balenciage su se brzo rasprodali. Suradnje modnih brendova i zvijezda do danas se nastavljaju redati - Alife i Post Malone samo su neki koji su ironično ili ozbiljno odradili suradnje s Crocsom, i prošli dosta uspješno, a brend postaje modni fenomen, odnosno simbol za cool stvar koja nije cool. Još jedan način za isticanjem od ostalih, izlazak iz okvira uobičajenog, ali opet ne previše drastičan i šokantan. Također, i pokazatelj da je pojam lijepog uvijek subjektivan. Nama će uvijek biti ružne, ali i udobne i uvijek će dijeliti mišljenja. Možda nas u 2021., kako je krenulo, očekuje još neka suradnja i Crocs u novom izdanju o kojem će se pričati, no u svakom slučaju, nemojte misliti da ih nećete viđati na Instagram feedu ili na ulici. Možda se pod takvim utjecajem i sami odlučite kupiti jedne, čisto da provjerite u čemu je stvar.