COS je modna adresa na koju dolazimo po kvalitetne, bazične komade koji su srednjeg cjenovnog ranga. Njihova okosnica je minimalizam, a naglasak je na osnovama svake kvalitetne garderobe, osobito kada je riječ o poslovnom odijevanju. Brend sa sjedištem u Londonu, a u vlasništvu švedskog H&M-a, još je jedno europsko ime koje je prvi puta svoju kolekciju predstavilo na njujorškom Tjednu mode - COS je na reflektirajućoj pisti s vizurom New Yorka predstavio komade za sezonu pred nama.
Svoj minimalizam doveli su na novu razinu i uključili ekscentrične akcente, velike šalove, čupave šešire u fluorescentnim bojama, ali i večernje komade poput plisirane haljine s tankim naramenicama i kompleta sa sjajnim ljuskama crne boje. Kolekcija neutralnih tonova, uz infuziju jarkih nijansi ljubičaste i limete koje su se nizale u drugom dijelu revije, donosi muške i ženske lookove, koji su često rodno neutralni. Odijela su opuštenog kroja, većina krojeva je oversized, a pažnju smo obratili i na jako dobar izbor kaputa i jesenskih balonera.
"Kolekcija je uvelike inspirirana New Yorkom i idejom bivanja u gradu u kojem se nalaze zanimljivi, kreativni ljudi. Lijepo je biti ovdje", zaključila je kreativna direktorica brenda Karin Gustafsson. Kolekciju pogledajte u nastavku.