U zadnjoj na listi Beyoncéinih novih pjesama pop diva nabraja brendove bez kojih ne može zamisliti svoj stil, a time ni život. Pjevačica tako spominje imena poput Versacea, Bottege, Prade i Balenciage, neizostavni su Dior, Givenchy i Louis Vuitton, ali posebnu je pažnju javnosti okupiralo spominjanje brenda Telfar, odnosno Shopping Bag torbe koja je na tržištu predstavljena još davne 2014. godine. U kontekstu pjesme ovaj komad popularnog naziva Bushwick Birkini nije samo modni dodatak, već doseže razinu kultnog stautsa: "I‘m in my bag", kaže Beyoncé, u slobodnom prijevodu - moja torba, to sam ja.
Reference popularne kulture na određene brendove i pojave na modnom tržištu nerijetko za sobom kao posljedicu vuku i skok u potražnji, stoga ne čudi da je kultnoj torbi broj pregleda na određenim platformama porastao i do 85 %. Kao primjer slične situacije Kelly McSweeney, direktorica prodaje platforme za kupnju odjeće The RealReal, navodi i Chanelov vintage kaput koji je Rihanna nosila kad je objavila svoju trudnoću. "Imali smo dva takva kaputa na The RealRealu, i u tjednima nakon objave oba su se prodala za dvadeset tisuća dolara", izjavila je za Page Six.
Originalno nazvana jednostavnim imenom "Shopping Bag" zbog svoje težnje da oponaša jednostavnu torbu za kupovinu, Beyoncéina miljenica je s vremenom stekla nadimak "Birkinica za milenijalce", koji se kasnije i učvrstio. Iz brenda ponovno potvrđuju da je njihova misija proizvoditi komade čije se cijene ne penju u nebesa. I zaista, kad je Bushwick Birkin ugledala svjetlo dana, etablirala se kao torba za one obožavatelje mode koji si ne mogu priuštiti ostale brendove koje Queen B navodi u pjesmi. Za one, ukratko, kojima je Hermesova, originalna Birkinica izvan dosega. "Ono što našu torbu čini drugačijom je činjenica da njen kultni status nema veze s cijenom", izjavio je Telfar svojedobno, "pa tako sama stvara novu kategoriju ‘it‘ komada."