Adele se vratila, i to u velikom stilu. Britanska pjevačica osvojila je svijet novim singlom "Easy On Me", baladom uz koju smo svi prošli petak pomalo plakali, a najava je to za njezin treći studijski album, "30". Spot za novi singl u četiri dana vidjelo je 78 milijuna ljudi, a samo u prvih pola sata bilo je više od pola milijuna pregleda. Spot je režirao Xavier Dolan, kanadski redatelj s kojim je Adele surađivala i prije. Osim pjesme, svi su primijetili I njezin sjajni outfit, posebno kaput tamno crvene boje koji nosi u spotu. Kožni baloner visokog sjaja jedan je od najvećih hitova ove sezone, a mi smo već pisali o kožnim komadima koji ove jeseni i zime preuzimaju vladavinu u našim ormarima.
Iako su mnogi isprva pretpostavljali da je rođena Engleskinja izabrala Burberry, radi se o custom made Lanvinu. Cijeli outfit, ne samo kaput, osmislio je Bruno Sialelli, kreativni direktor Lanvina.
--- ---
Mnoge je baloner podsjetio na onaj koji je Beyonce nosila u spotu za "Jealous" iz 2013., a taj je zaista bio Burberry, također tamno crvene boje.
U svakom slučaju, ako želite ovaj trend uklopiti u svoj stil ove sezone, to ne bi trebao biti problem jer ovakvi su komadi već došli u high street ponudu, a bit će ih i više - zahvaljujući Adele.