Portal Rebag objavio je podatke o tome u koje se dizajnerske torbe najviše isplati uložiti, a koji su mogući rizici.
Na vrhu je još uvijek Hermes, kojeg nazivaju "Jednorogom", što označava njihovu jedinstvenu poziciju na tržištu. Hermes Birkin najpoznatija je torba na svijetu, svoje obožavatelje ima i model Kelly, a u svakom slučaju, s Hermesom nema greške - jednom kad je kupite, torba će zadržati 80 posto svoje vrijednosti, što nije malo, s obzirom na to da mogu koštati oko 10.000 eura.
Vrlo nizak rizik kupnje su Chanel i Louis Vuitton, koji zadržavaju do 63 posto vrijednosti. Među Chanelovim torbama najpopularnija i najisplativija je Double Flap, apsolutni klasik, dok LV prednjači s Eva Crossbody mini modelom iz 2000. godine.
Saint Laurent također je "sigurna kupnja", baš kao i Dior, koji je imao veliki skok u posljednjih godinu dana, točnije vrijednost Diorovih torbi porasla je za 13 posto. Najpopularniji modeli su Saddle torba oko pasa te ručna torba istog modela, kao i Book Tote.
Veliki skok u potražnji, kao i u cijenama, doživio je i brend Bottega Veneta. U odnosu na 2019. godinu, vrijednost njihovih torbi porasla je za 10 posto, s modelima Jodie Hobo i The Pouch na prvom mjestu. Talijanska modna kuća doživjela je procvat otkad je kreativni direktor postao Daniel Lee 2018. i njihove su torbe obavezne u ormarima svih fashionistica.
No, s obzirom na skok i relativno kratko vrijeme velike popularnosti, Rebag stavlja Bottegu na popis "visokorizičnih kupnji", zajedno s Valentinom.
Među niskim rizicima su i Gucci, Balenciaga, Celine, Chloe, Fendi, Prada i Givenchy, koji s godinama zadržavaju od 40 do 55 posto svoje originalne vrijednosti.