Iako je Gucci zvijezda pod okriljem Kering grupe (i ponovno se našao na prvom mjestu najpopularnijih modnih kuća na svijetu), konglomerat ima još jedno snažno ime koje ostvaruje sve bolje rezultate. Kering Grupa objavila je svoj izvještaj po kvartalima, a u trećem kvartalu zvjezdani uspon ima Saint Laurent, pariška kuća pod vodstvom Anthonyja Vaccarella. Saint Laurent je ostvario prihod od 916 milijuna eura, što je 40 posto više u odnosu na prošlo tromjesečje.
Nakon duge dominacije Guccija, po posljednjim podacima prihodi su porasli za 9 posto, odnosno 4 posto u odnosu na drugi kvartal. Saint Laurent, a zatim Bottega Veneta, Balenciaga i Alexander McQueen, su pak nadmašili sva očekivanja, a u ovom društvu YSL je nova zvijezda Keringa koja ima stalnu i veliku bazu obožavatelja među kupcima svih dobnih skupina.
Posljednji show u Parizu zapamćen je po impozantnoj scenografiji ispod Eiffelovog tornja, ali i po kolekciji ispunjenoj dugim kaputima i maksi haljinama koje dolaze u službi osnaživanja ženske snage i seksepila - motiv koji se provlači svakom kolekcijom, što je u srži samog brenda. Otkako je došao na mjesto kreativnog direktora 2016. godine, kada je naslijedio Hedija Slimanea, Anthony Vaccarello je postao snažno ime na modnoj sceni koje je udahnulo pravi rock-chic duh u brend Saint Laurent. Osvrće se na nasljeđe i filozofiju koju je zagovarao Yves Saint Laurent, uz vlastiti moderni senzibilitet te predstavlja istinski duh pariške kuće koji se temelji na slobodi i pojmu pariške elegancije. Zvjezdani status je dakako već postojao, a ovo je samo dodatna potvrda da Vaccarello zna što radi i radi to jako dobro.